Yummy Mummies – nå også på norsk!

På grunn av stor etterspørsel etter norsk oppskrift på disse utrolig lekre pulsvarmerne har jeg nå oversatt oppskrifta på «Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers», alias «Yummy Mummies».

Jeg har fått tillatelse av designerer, Alexandra Brinck. Hun er ei svensk dame som bor i England. Hun har allerede fått se oversettelsen og er godt fornøyd!

Jeg har jo måttet tilstå overfor henne at jeg har starta en liten «Yummy Mummy – mani» her i Norge, og det var hun i grunnen slett ikke misfornøyd med – tvert imot…

Både hun og jeg håper jo at manien ikke blir mindre av at oppskrifta blir tilgjengelig på et for mange mer forståelig språk!

arets-fc3b8rste-yummies-b

Oppskrifta er lagra som PDF-fil, og er til gratis nedlastning, akkurat som originalen til Alexandra på Ravelry.

Det er mye arbeid å oversette overskrifter fra engelsk til norsk på en skikkelig måte, i alle fall når man aldri har gjort det før.

Jeg ber derfor om forståelse for at du bare laster ned oppskrifta til deg sjøl og ditt eget bruk. Viss noen ber deg om oppskrift, vil jeg at du skal henvise dem enten til originalen på Ravelry, eller til denne bloggen. På forhånd takk for at du viser respekt og hensyn!

arets-fc3b8rste-yummies-b1

Værsågod!

Klikk på bildet til venstre og last ned oppskrifta.

Lykke til!

Stikkord: , , , ,

16 kommentar to “Yummy Mummies – nå også på norsk!”

  1. hisae Says:

    Så flott da skal jeg snart prøve meg på denne. De er så flotte disse pulsvantene

  2. Hege Says:

    Tusen, tusen takk! Jeg har «siklet» på disse via Trådsnella en stund, men ikke hatt mot til å gå igang med engelsk mønster. Men nå derimot….!

  3. Christina Says:

    Tusen takk for oversettelsen :o)

  4. Pinnepenn Says:

    Å, tusen takk for oversettelse! Nå rykket disse plutselig høyt opp på «skal strikkes» lista. 🙂

  5. Solveig Says:

    Supert! har ikke noe problem med engelske oppskrifter – men er ikke på Ravelry. Disse har jeg hatt lyst til å strikke. Hjertelig tusen takk! Og ha en fortsatt god helg!

  6. Zirkona Says:

    Tusen takk! Du har gjort en kjempejobb for oss!

  7. Sommertid Says:

    Go lørdag 🙂 ja nå skal det bli fine vanter her på meg…må medgi at jeg har litt vegring for engelske mønstre…engelsk i seg selv har jeg ikke noe imot…men strikke/hekle oppskrifter..nei det skjønner jeg ikke enda…har visst ikke klart å » knekke koden «.
    Tusen takk for at du har ordnet denne her oppskriften, og takk til opphavskvinnen 🙂

  8. lise Says:

    Kjempeflotte! Og kjekt at noen tar på seg oversettelsesjobben for de som ikke har vent seg til engelske oppskrifter enda.

  9. hedvig Says:

    Herlige pulsvarmere! Ser ikke bort fra at jeg må prøve meg på disse!

  10. nitus Says:

    Mange takk for en flott oversettelse 🙂

  11. hobbymegher Says:

    Så nydelige disse var!! :0)
    Kjempeflott med oversettelse.

  12. Monai Says:

    Tusen takk for oversettelsen.Har beundret flere av dine yummi mummies pulsvanter tidligere.

  13. Mona mono Says:

    Disse var vel flotte! Tusen takk for at du deler! =)

  14. Bodil Røsvik Says:

    Tusen takk!! Skal bli prøvd den oppskrifta !!

  15. Livm Says:

    Nydelige pulsvanter du har strikket. Men fila finner jeg ikke?

  16. Livm Says:

    Jo nå gikk det greit likevel!! Takk skal du ha!

Legg igjen en kommentar