En tiger i tankene…

… nei, det er ikke trykkfeil!

Nå har jeg fundert såpass mye på genseren til Lillegull at jeg tilslutt «skar igjennom» og valgte denne:

img_8397

Denne kommer til å bli sprek!

Først var jeg littegrann skeptisk til  SÅ mye svart, men svarte, heller pytt-pytt, gutten har fått såpass mange «søte» blå og grønne og uskyldige gensere, så hvorfor ikke en med litt fres (bokstavlig talt…)?!?

Garnet er Sisu, det er et av mine «yndlingsgarn», og akkurat passe til en god og varm ullgenser som samtidig går an å bruke under yttertøy uten å «kovne» helt.

Seinere kan jeg heller fundere og spekulere og kreere en «håndverker»-genser eller lignende. Akkurat nå har jeg ikke kapasitet til det. Så det får bli med noe andre har tenkt for meg!

Jeg har riktignok ikke starta ennå, men jeg har i alle fall en tiger i tankene – og forhåpentligvis snart på pinnene…

Stikkord: , , , ,

9 kommentar to “En tiger i tankene…”

  1. Pinnepenn Says:

    Den kommer til å bli kul!

  2. Livm Says:

    Så tøff den kommer til å bli. Gleder meg til å se den ferdig!

  3. Monai Says:

    Å den blir nok tøff.Gleder meg til å se den ferdig.

  4. Elin Says:

    Denne blir «knæsj»!!!! Virkelig tøff altså!

  5. Astrid Says:

    Hrm,kan grandtante risikere å møte en «tiger» på hytta snart????
    Skumle saker!
    Flott genser og Sisu er bare helt toppers,en av mine favoritter og!
    Klem fra svigers!

  6. Stargirl Says:

    Den likte jeg knallgodt. Det blir sikkert en kjempetøff genser.

  7. Tigeren er løs! « mellom maskene… Says:

    […] er løs! By teshastrikk Tigergenseren til farmors Lillegull er endelig […]

  8. nikoline A Says:

    Så knalltøff tigergenser!
    Kan jeg spørre hvor man får kjøpt mønsteret?

  9. teshastrikk Says:

    Javisst! Det har jeg skrevet i bloggen om den ferdige genseren. Det er et hefte fra SandnesGarn «SISU barn 0601». Det er ikke direkte blodferskt, men de har det nok ennå!

    Takker for flotte kommentarer!!!😉

Legg igjen en kommentar

