Nalu Mitts på norsk

Det har tatt litt tid, men her er den norsk oversettelsen av Leila Raabes flotte pulsvarmere: Nalu Mitts!

Oppskrifta kommer også til å ligge fast i margen oppe til høyre i bloggen.

Leila Raabe ble veldig glad da hun hørte at det var såpass mange som gjerne ville ha oppskrifta hennes på norsk. Hun legger oversettelsen til prosjektsida på Ravelry, så den blir tilgjengelig også for norske Ravelry-brukere.

Kos deg!!!

Stikkord: , ,

18 kommentar to “Nalu Mitts på norsk”

  1. LivM Says:

    Flotte pulsvarmere!

  2. MayM Says:

    Nydelige pulsvanter !

  3. Sommertid Says:

    Hei Tesha. Ja nå skal du se du har gitt meg sparket jeg trengte for å endelig få strikket de her..
    De er jo helt nydelige, og Lerke og ett nøste høres jo forlokkende ut.
    Ha ei forts go uke 🙂

  4. Monai Says:

    Nydelig pulsvarmere.Tusen takk for at du deler den med oss.

  5. Heklejenta/Berit Says:

    Kjempefine pulsvarmere du har laget!

  6. strikkefrua Says:

    Takk. Disse må jeg bare prøve. De er nydelige.

  7. Solveig Says:

    Ikke så usannsynlig at disse blir prøvd en gang. Pulsvarmere er så greie gaver. Nydelig mønster.

  8. Dorthe Says:

    De er virkelig nydelige:)

  9. zirkona Says:

    Naluene dine er fortsatt like herlige! Takk for at du har oversatt den!

  10. Heidi Says:

    Å, så heldige vi er som kan få oversettelse av deg! Tusen takk!
    Ønsker deg en fin helg! Det ligger en awardhilsen til deg i bloggen min 🙂

  11. GunnR Says:

    Nydelige pulsvanter! Det ligger en Award til deg i bloggen min:)

  12. Solveig Aase Larsen Says:

    Flott arbeid som vanlig. Du er en tryllekunstner med 5 pinner ( eller Magic loop) døds inponert over alle sokker og pulsvarmere du tryller frem. Stikk innom bloggen min så ligger det noe til deg 🙂
    Ha en kreativ helg i vårværet 🙂

  13. Unni Says:

    Nydelige pulsvarmere, dei skal eg og strikke. Lerkegarn er innkjøpt 🙂

  14. nunne Says:

    Flotte pulsvanter du har strikket. Må nok strikke meg et par slike jeg og.

  15. Marit Says:

    Så flotte de er og tusen takk for du deler med oss.

  16. Marit Says:

    Stadig nye flotte pulsvarmere og sokker fra deg! Disse så spennende ut, tror jeg må prøve dem etterhvert. Du har en inspirerende blogg! Det ligger en award til deg på bloggen min 🙂

  17. Bente B Says:

    Nydelige pulsvarmere, disse vil jeg også strikke :))

  18. Carina Says:

    Tusen tack för att du har översatt mönstret, jag såg dem uppstickade i en garnbutik i Göteborg igår. TOPPEN!

    Carina

Legg igjen en kommentar