Pulsvarmere + en hyggelig opplevelse!

Her er mine siste, Lepidoptera denne gangen også.

Så da ble det enda ett bidrag til pulsvarmeralongen på Ravlery (Fingerless Glove Fanatics) denne måneden!

Jeg har strikka dem i Lerke (Dalegarn) på p. 2,5 mm. Lerke er litt tjukkere enn strengt tatt ønskelig i forhold til denne oppskrifta, men jeg måtte bare prøve.

For at jeg skulle «klare meg» med bare ett nøste måtte jeg gå ned til bare to repitisjoner av diagrammet før tommeløkningen, men det var helt greit, de trengte ikke være lengre enn det.

Den hyggelige opplevelsen fikk jeg som en melding på Ravelry i dag morges:

Designeren av Adumbrate pulsvarmerne, Hunter Hammersen, kontakta meg for å få lov til å bruke ett av mine bilder på prosjektsida si!

Sånn blir man jo passe smigra av, så det er klart jeg sa JA!

Dette er bildet Hunter gjerne ville bruke for å vise hvordan mønsteret ter seg i flerfarga garn.

Jeg fikk så mange godord i takkemeldinga etterpå at jeg har gått rundt og flira siden…

Og med det samme vi er inne på det med godord…

Tusen takk, alle sammen for hyggelige, morsomme og/eller inspirerende kommentarer og hilsener!

Fortsett med det! Det blir satt umåtelig stor pris på!!!

Stikkord: , , ,

3 kommentar to “Pulsvarmere + en hyggelig opplevelse!”

  1. Heidi Says:

    Nydelige pulsvarmere! Og ikke minst de mangefargete. Skjønn farge! Kan godt forstå at hun ville ha dem i galleriet sitt.

  2. Marie Vagle Says:

    Hei Tesha! Skjønner godt at du er fornøyd og smigret over at designeren vil bruke bilde av pulsvarmerne dine! Det må jo være kjempeartig! Nå har jeg lastet ned oppskrifta på Nalu-pulsvarmerne og gleder meg til å strikke de.
    Nå syns du vel jeg er ganske storforlangende, men jeg tar sjansen på å spørre…… Er det mulig at en norsk oversettelse på Lepidoptera kommer en gang i fremtiden? Disse var kjempeflotte!

  3. teshastrikk Says:

    Heia, heia!!! Lepidoptera er rett rundt hjørnet! Bare litt korrekturlesing og lay-out som gjenstår…

Legg igjen en kommentar

