Blått i blått…

… er det ikke bare blåbærtuer som er!

Her er et lite babyteppe i blåmelert Gjestal babyull:

I utgangspunktet et helt enkelt teppe strikka på skrått, med påstrikka blonde etterpå. Koselig innimellom-arbeid.

Her er det blåmelert Wollmeise «Pure» 100% Merino Superwash som har vært og kost seg på pinnene mine, og resultatet ble herlige Eiku:

Hm… Dette ser ut til å trenge litt blokking, ja! Det har man i grunnen «glemt» helt ut. Så bra at det ikke er sååå kaldt enda!

tenkerpådegTakk for nydelig oppmuntring og fantastisk flott gave, min gode venn Zirkona!

Dette tørklet/sjalet er til meg og bare meg…

Stikkord: , , , , , , , ,

4 kommentar to “Blått i blått…”

  1. Unni Says:

    Nydelig teppe og sjal.

  2. Ingunn Says:

    Så fine farger på sjal og babyteppe! Likte godt kanten rundt på teppet, Så lurt å beholde sjalet selv! Det hadde jeg også gjort.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

  3. Sommertid Says:

    Blått er flott !

    Likte begge prosjektene dine, anvendelige og fine.

    Eiku har jeg kjennskap til, hos meg ble det opprekk !

    Ha ei go uke 🙂

  4. hobbyvenn Says:

    Nydelig blått sjal du har strikket, og herlig babyteppe også. Nydelige blåfarger på begge to.

Legg igjen en kommentar

