Gratulerer med dagen og litt julegaveoppsummering

Jeg er fortsatt en opp-og-ned-blogger, men det sviver fortsatt. I dag, da jeg var innom og sjekket bloggen, lyste dette mot meg:

Happy Anniversary!
Stikkord:

6 kommentar to “Gratulerer med dagen og litt julegaveoppsummering”

  1. Ingunn Says:

    Flotte julegaver! Håper mottakerne vet å sette pris på alle timene bak hver presang! Kjempehyggelig å gi, og like hyggelig med en varm takk!

    Godt nytt år fra Ingunn

  2. Merethe Velde Smith Says:

    Her var det så masse fint! Dette varmer så, og må jo bare bli glad av! Nydelig strikket! Halsen likte jeg veldig godt! 😉

  3. Hilde Says:

    Godt nytt år! Fine julegåver!

  4. Sommertid Says:

    Gratulerer med blogg bursdag. Og her var det mye fint produsert, både julegaver og annet.
    Ja, jeg regner med at du fortsetter å strikke også i 2015. Så da ønsker jeg deg vare et forts godt nytt håndarbeids år og ha ei go uke. Hverdagene er her igjen !

  5. bodil Says:

    Her var det mykje flott handarbeid 🙂 Jammen heldige dei som har fått så fine gåver. Godt nytt handarbeidsår 🙂

  6. Ann Karin Says:

    Godt Nyttår til deg Og gratulera med jubileum 🙂 Her var det møye fint du. Ønske deg ei fin helg Håpe du sitter trygt og godt mens Nina herje ute.

Legg igjen en kommentar

