Hurra! Bloggbursdag!!!

Det er utrulig så fort tida går! Jeg fikk nettopp melding fra WordPress om det er akkurat 5 år siden jeg starta bloggen min!

Det er jo regelrett et skikkelig jubileum, det!

Det har vært fem gode bloggår, sjøl om det har gått noe opp og ned med aktiviteteten. Likevel, jeg er godt fornøyd med at jeg fortsatt blogger, og ser ingen grunn til å «kaste inn håndkleet», heller, til tross for stor «konkurranse» fra Facebook. Begge deler, både blogg og fb tar sin tid, men de fyller likevel hver sine funksjoner.

Bloggen blir, enten man tror det eller ei, mest for min egen del, en slags håndarbeidsdagbok kan man vel si. Med årene har det blitt slik at jeg slett ikke blogger om alt som kommer av pinnene. Håndarbeidsdokumentasjonsfunksjonen (oi… langt og flott uttrykk!) blir dekka av Ravelry. Sånn sett har rollefordelingen mellom de ulike medietypene blitt både klar og logisk.

Jeg regner med at flere av mine medbloggere har det omtrent på samme måten?

Tusen takk for følget gjennom disse fem årene til hver og en som har vært innom «på besøk», enten du har lagt igjen en kommentar eller ikke! Jeg ser jo at jeg nærmer meg 200 000 besøk, så da skal man ikke klage!

Skulle jeg likevel ønske noe (sjøl om det jo utfordrer meg sjøl også!) måtte det være:

Legg inn en liten hilsen, da! Det betyr faktisk mer enn jeg liker å innrømme…

Håper du blir med meg videre – vi «blogges»!!!

 

 

20 kommentar to “Hurra! Bloggbursdag!!!”

  1. Ingunn Says:

    Gratulerer! Lykke til videre!

    Klem fra Ingunn

  2. teshastrikk Says:

    Tusen takk, Ingunn!

  3. Sommertid Says:

    Gratulerer med bloggbursda !

    Syns det er fint med blogg jeg, hva så at det går litt i bølgedaler , er sånn livet er også det. Vi blogger/strikkes !

  4. teshastrikk Says:

    Tusen takk, Sommertid! Ja, du sier noe – det er nok sånn det er!!!

  5. Ann Karin Says:

    Gratulera med 5 kjekke år. Tror eg har følgt deg fra starten 😊 alltid kjekt og sjå ka du trylle fram . Eg starta og bloggen for og dokumentere for meg sjøl ,hva eg gjorde ,og hva eg brukte til hva. Nå har eg jubileum den 15. Jan . Heile 6 år 😊 ( pssst……eg hadde ikke komt på det før eg såg du skreiv dette ). Stor klem til deg. Tesha

  6. teshastrikk Says:

    Tusen takk, Ann Karin! Eg trur eg har følgt deg og fra starten! Det e alltid kjekt å «besøka» deg og!!! Klem!

  7. Terese Says:

    Gratulerer med bloggbursdag🙂 mye fint du har laget og vist frem i løpet av denne tiden. Lykke til videre🙂

  8. Marit Johanne Says:

    Gratulerer med 5 års jubileum! Vi har hatt kontakt siden før du starta bloggen. På Trådsnella var du min hemmelige venn en gang i 2008, og da fikk jeg mitt første nøste med flerfarget Opal fra deg🙂 Og et par minisokker! Du gir mye inspirasjon med dine fine strikkerier!

  9. teshastrikk Says:

    Tuuusen takk, Marit Johanne! Så kjekt å bli minnet på sånt, det hadde jeg helt glemt ut!!! Bamseklem!

  10. teshastrikk Says:

    Takk skal du ha, Terese!

  11. Bittami Says:

    Gratulerer fra meg også🙂 Morsomt å lese at Marit Johanne fikk et par minisokker fra deg i 2008. Jeg fikk et par fra henne i 2009 eller 2010, og de var satt på en nøkkelring .Flerfarget sokkegarn, men om det var Opal, det vet jeg ikke.
    5 år er lang tid i bloggsammenheng, synes jeg. Selv har jeg hatt 3 blogger på den tiden. Ja, ja, en henger da med litt🙂
    Kos deg i dag, i morra og resten av uka. Ja, forsåvidt hele året framover!🙂 Vi snakkes, vi, vettu🙂

  12. teshastrikk Says:

    Takk, Bitta! Ja, det går i sirkler… Pay it forward! Jepp, vi snakkes og snakkes, vi! Ha det strålande!!!

  13. Wenche D Says:

    Gratulerer med 5årsdag! Eg har fulgt deg det siste året, men har ikkje vore flink til å kommentere, kan nok bli flinkere der! Det er koseleg å lese bloggen din, kjem til å følge deg videre🙂

  14. teshastrikk Says:

    Tusen takk, Wenche, så koseleg å høyre!

  15. Hanne Says:

    Gratulerer med bloggjubileum! Da er din og min blogg født samme året – jeg har jubileum i neste måned🙂
    Du er imponerende produktiv (særlig tatt i betraktning at det du viser fram faktisk ikke er alt!), og du lager SÅ mye fint.
    Pludrehanneklem

  16. teshastrikk Says:

    Tusen takk, Hanne! Og vi gir oss ikke med fem år, gjør vi vel?

  17. petronella Says:

    Gratulerer. Bra blogga!
    Hjertet er omså alldeles nydelig🙂

  18. teshastrikk Says:

    Tusen takk, Petronella! ღ

  19. petronella Says:

    Det er morsomt å få god uttelling for blogginga – Det er i allefall en god motivasjonsfaktor for meg. Så stå på videre. Du har en fin og inspirerende blogg🙂

  20. Bodil Says:

    Eg er visst seint ute, men gratulerer med blokggbursdag likevel🙂 Og lukke til med vidare blogging.

Legg igjen en kommentar

