Strikking «on the go»

Jeg har hatt endel «transport»-etapper og vente(roms)erfaringer i det siste. Mer enn jeg ønsker. Men nok om det.

Jeg har flere sånne «ikke-tenk-bare-strikk»-strikketøy. Her følger ett til, nemlig snurrehals i perlestrikk. De har jeg til gjengjeld gjort flere av. I tillegg får jeg tømt lageret mitt for Gjestal Bris.

Her er et kvitt:

Og ett koksgrått:

I tillegg har jeg enda ett kvitt på langpinnen. Det får nok «kjørt seg» i morgen, tenker jeg.

Oppskrifta, i den grad det trengs oppskrift til dette, kan du finne gratis hos Marte Helgetun Design.

Jeg bruker akkurat tre nøster Bris til ett skjerf.

Stikkord: , , , , ,

2 kommentar to “Strikking «on the go»”

  1. Ingunn Says:

    Så fine de ble! Perlestrikk synes jeg går seint så du har virkelig stått på. Og vi trenger vel halser framover, for jammen ser det ut til at vinteren har tenkt å vare ei stund til.

    Klem fra Ingunn

  2. zirkona Says:

    Det er godt å ha noe transportstrikking. I enkelte perioder blir det mer enn i andre. Disse vil både dekorere og varme etter at etappene er tilbakelagt.

Legg igjen en kommentar

