Sokker opp og sokker i mente…

De sokkene som er i «mente» bærer preg av litt hemmelighetskremmeri…

Først ut er Porthos, et av parene i trilogien De tre Musketerer av Caoua Coffee. Av de to andre har jeg strikka  Athos tidligere,  Aramis står på ventelista.

IMG_5102

Disse er strikka i Permin BabySock på p.2,5mm og er par nr.14/26 i 26ppiii.

Neste par ut, nr.15/26, er Gladys av General Hogbuffer:

Her har jeg brukt Drops Fabel, også på p.2,5mm. De ble gitt bort i bursdagspresang til en av guttene mine i dag!

Så følger fire «hemmeligheter», derav de snodige bildene!

Her er et par fine jentesokker strikka i rosa Fabel:

Så følger et par blå damesokker strikka i Gjestal Senjagarn:

Deretter følger et par damesokker strikka i blågrønn Sterk:

Helt til slutt kommer et par røde damesokker strikka i PT5:

Den som vil ha løsningen på disse fire «mysteriene» må virkelig smøre seg med tålmodighet, for jeg har ikke til hensikt å røpe noe som helst på ei god stund…

Med disse er jeg nå oppe i 19/26. Det vil si – det er jeg ikke, jeg har enda mer å melde, men det får vente til litt seinere!

Nok er nok…

Stikkord: , , , , , ,

11 kommentar to “Sokker opp og sokker i mente…”

  1. zirkona Says:

    Hm…. dette var mystefistisk! Du klarer likevel ikke å skjule at du er en eminent sokkestrikker!

  2. Ingunn Sættem Says:

    Her var det mange par å velge mellom, «finsokker» alle sammen!

    God helg!

    Klem fra Ingunn

  3. Sommertid Says:

    Oi oi..her var det mye fint «snop» du..og litt kamuflering ble det også thihi…
    Her er det mange fine sokker altså, og du er såå flink, det skal du ha :))

  4. Arielle Says:

    Så mange flotte par med sokker du har strikket.
    Nå er flere av mønstren lagert her.

  5. Astrid Says:

    Kjempeflotte sokker kjære svigersøster !!!!!! Du er bare knallflink! Stor og god klem fra Astrid!

  6. Pringeling Says:

    så flotte sokker du har strikka! Også var det jo noen spenstige bilder da… Vet ikke helt hva jeg syntes om slik hemmelighetskremmeri…😛

  7. Berit Henriksen Says:

    Det var som vanligt mye spennende sokker og litt snødigt og morsomt med en liten hemmelighet i vinter kulda. En godt latter hever temperaturen .fortsatt god helg

  8. Bodil Says:

    Nydelege sokkar du har strikka. Takk for at du blir med på gje-borten min. God søndag🙂

  9. Hilde Says:

    Så mange fine sokkepar du har strikka!

  10. Anne-Britt Says:

    Så utrolig mange flotte sokker, og så mye fint du har strikket siden sist jeg var innom. Ha en fin uke

  11. hobbyvenn Says:

    Så mange flotte sokker. Flink og flittig er du..

Legg igjen en kommentar

