Jepp! Sokkemodus…

Hurra for Hunter Hammersen og «The Knitter’s Curiosity Cabinet«! Den boka fikk fres på sokke-mojo’en min!!!

Dette er det andre paret jeg strikker fra denne boka:

Disse heter Narcissus pseudo-narcissus Socks, inspirert av planten ved samme navn (alias Påskelilje).

Jeg har brukt «premiegarnet» mitt: A Million Stars, Penelope, farge Emerald. Ren bonus med andre ord: gratis garn med gratis frakt og mye moro attpå!

I Ravelry-sammenheng er også sokkene rene Kinderegget, de er november-bidrag på tre alonger: 26ppiii, Sockdown og Solid Socks. Yay!

 

Mønsteret er ikke av det enkleste, eller sagt på en annen måte: ikke noe du lett kan memorere…

Etterpå viste det seg at sokkene er like lekre om du så tar dem på deg på vranga:

Jeg bare «klør» i fingrene etter å strikke flere Hunter-sokker!!! Jeg har flere par i kikkerten, både fra denne boka, «Silk Road Socks» og oppskrifter på Ravelry. Men jeg har visst litt annet å gjøre også…

Luksusproblem!

Stikkord: , , , , , ,

6 kommentar to “Jepp! Sokkemodus…”

  1. zirkona Says:

    På godt norsk: Bjutifull!!

  2. Arielle Says:

    For et nydelig par sokker du har strikket.

  3. Gudrun Finnerud Says:

    Er blitt ei stund siden jeg har vært inne på sidene dine nå. Utrolig mye flott du har laget. Mange flotte sokker.

  4. Guri Says:

    Virkelig flotte! Herlig farge også🙂

  5. hisae Says:

    Nydelige sokker i flotte farger🙂

  6. bodil Says:

    Eg er alltid like imponert over alle dei fine sokkane som du strikkar🙂 Får meir og meir lyst på ei sokkebok. Ha ein fin kveld🙂

Legg igjen en kommentar

