Par # 44/52:

Det går på fram, sakte, men sikkert!

Denne uka har vært etter måten lite produktiv, men jeg har i alle fall et par sokker å vise for meg.

Som vanlig er det Min Kjære som er begunstiga. Han er en sokkesliter av rang, og produksjonen må stå i forhold til det.

Helt greit – jeg strikker bare flere par!

Han fikk velge garn sjøl denne gangen (det er slett ikke alltid!), og da valgte han noe fargesterkt.

Garnet er Regia Astro Color, innkjøpt i Riga for ei god stund siden. Mønsteret er Hermione’s Everyday Socks, for da får jeg slått flere fluer i ett smekk, SockDown april og 52PPV – i tillegg til sokker til Gubben!

8 par igjen!

Stikkord: , , , , , , ,

5 kommentar to “Par # 44/52:”

  1. Ingunn Says:

    Fine farger på sokkene, så mannen har god smak, synes jeg!

    Ønsker deg ei ny, fin uke!

  2. Bittami Says:

    Så fine de var! Det er herlig når de nærmeste både velger farger, og i tillegg har bruk for det en strikker!
    Nå har du bare 8 par igjen! Heia, heia:) (ikke for at du trenger heiarop, for jeg er helt sikker på at du klarer 52, og vel så det)🙂

  3. Guri Halvorsen Says:

    Sokker får man aldri f or mye av! Og fargene i disse var fine!

  4. Grete Rogstad Says:

    Fine sokker og ellers masse fint hos deg🙂

  5. mimouna Says:

    Så kjekt med en mann som velger litt spreke farger på sokkene sine. Mye gøyere å strikke med fint garn. 😀

    Likte den halsen under her, den varianten hadde jeg ikke sett før, Dumt at garnet klødde da, men sikkert noen andre som kan bruke den.

Legg igjen en kommentar

