3-1 !

Ha, ha – dette resultatet er ikke vanlig kost her i huset (og da mener jeg bokstavlig talt)!

Også denne gangen er pulsvarmere med, men denne gangen taper de mot motstanderen: hjemmebakt!

Juhu!

Pulsvarmerne er Elf Clobber – nok en gang. Kan ikke la være…

Her har jeg brukt Drops Karisma og Drops Kid Silk, en veldig god combo!

Så over til det andre «håndarbeidet», bakinga. Jeg ser klart at det kanskje er noe som kunne hende oftere, viss jeg hadde vinterferie litt oftere…

Først ut er disse herlige hornene, oppskrifta står i «Kokeboka vår»:

Dette gav mersmak, så da ble det en runde med deilige, grove rundstykker – rett fra «ferdig»-pakken:

Til slutt ble det to brett med hjemmelagde knekkebrød, som for mitt vedkommende har danka ut ferdigkjøpte:

Oppskrifta på disse er Mimmis knekkebrød, anbefales!

I all rettferdighets navn: jeg strikker.

Et par sokker i rosa og hvitt er nesten ferdig, garn til å avslutte den siste tåa med er i posten! Et typisk eksempel på hvordan det går når man prøver å kvitte seg med restegarn!🙂

I tillegg har jeg strikka 1/2 par sokker i Malabrigo til meg sjøl. Yummy-yummy!!!

Og jeg gidder ikke ramse opp alt det andre som opptar pinnene mine og golvet ved siden av godstolen min.

Det blir for galt…

Stikkord: , , , , , , , ,

8 kommentar to “3-1 !”

  1. grete Says:

    Pulsvarmerene var fine dem🙂
    Kunne godt tenkt meg og smake på baksten din. Den ser herlig ut🙂

  2. Wenche/chawo Says:

    Flotte pulsvarmere og baksten din ser god ut,kan nesten kjenne duften av nybakte rundstykker.

  3. hobbyvenn Says:

    Pulsvarmerne er bare helt nydelig. Og alt det du har bakt er også skikkelig fristende. Kan nesten kjenne lukten…

  4. petronella Says:

    Herlig med både strikking og baking – De hornene så veldig fristende ut syns jeg. Er veldig lenge siden sist jeg spiste horn. Jeg baker også knekkebrød selv og syns de er så gode at jeg går neppe tilbake til kjøpeknekkebrød.

    Ha en fin kveld

  5. Sissel Says:

    Mmmm, kjenner nesten lukta av din deilige bakst😀
    Herlige pulsvarmere også.

    Ha en koselig torsdagskveld😀

  6. MayM Says:

    Fine pulsvanter og deilg hjemmebakst🙂

  7. brit Says:

    Greitt med bakedag innimellom strikking- føler seg meget produktiv på slike dager:)

  8. zirkona Says:

    Hmmm, så deilig ut! Forsøker å mane frem den herlige duften over fjellet!

Legg igjen en kommentar

