Selbuvotter og premie i posten!

Selbuvotter er alltid ettertraktet! Dette paret har allerede fått et nytt hjem…

De er strikka i Falk på p.3 mm.

Akkurat nå strikker jeg på Morosettet til Veslesnuppa. Tunikaen er ferdig, ribbebuksa er «rett rundt hjørnet».

Ellers MÅ jeg jo bare vise fram premien som lå og ventet i postkassen da jeg kom hjem fra jobb i går! Det er Amerikapakken, prosjektbag’en jeg vant etter januartrekningen i 52PPV på Ravelry:

Stoffet er nydelig blåbærmønstra, med matchende for og trimming. Inni er det fire rommelige lommer. Det hele er lekkert utført av Debi «TrulyBlessed» som også har donert premien. I tillegg til et hyggelig personlig kort fant jeg også to etuier til strømpepinner og ei koselig notisbok oppi veska.

Gjett om jeg er glad!?!

Sjøl konvolutten var i en divisjon for seg:

Vi strikkes…

 

Stikkord: , , , , ,

8 kommentar to “Selbuvotter og premie i posten!”

  1. sissels Says:

    Flotte votter, og den veska var jo bare helt super da – skjønner godt at du er fornøyd ja.
    Ble sittende og lese nedover her, og skulle ha kommentert masse både på sokker og babysett – men det får bli en felleskommentar: nydelige ting.

  2. Mathea Says:

    Grattis med premien, kjempefin veske 🙂

    Heldig den som får vottene i posten!!

    Fin blogg og mye spennene 🙂

    Mathea

  3. Mona Says:

    Kjempefine votter, varme og gode! Gratulerer med flott premie 🙂

  4. Wenche/chawo Says:

    Flotte votter og gratulerer med den flotte premien

  5. zirkona Says:

    Selbuvotter i proff utførelse! Gratulere så masse med en super premie!

  6. hobbyvenn Says:

    Så¨flotte votter du har strikket. Og jammen var du heldig med gaven du fikk også…

  7. Hilde Kristin Selmer Says:

    Hei.
    Skal strikke 4 par Selbuvotter og fallt for disse.
    Hvilket mønster har du brukt????
    Sett på mange mønster, men ingen som stemmer med
    de du har strikket
    Hilde 😃

  8. teshastrikk Says:

    Takk, Hilde Kristin! Jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, men jeg har virkelig ikke peiling!!! Jeg sjekka prosjektsida mi på Ravelry, der pleier jeg alltid å ha lenke til oppskrifta, eller i det minste noen notater om hvor jeg har funnet mønsteret. Men der sto det ingenting. Så – beklager!!! Du får støvsuge internett…

Legg igjen en kommentar

