Nyttårsforsetter…

har jeg heldigvis slutta med for mange år siden!

Ellers ville i alle fall et løfte om ikke å kjøpe mer garn før lageret er slanka betraktelig ha røket grundig nå.

De tre bestillingene fra Pickles og en pose garn fra Sparkjøp på snaue to uker av det nye året er beviset på det…

Dette er første bestilling, det skal bli Petrajakke til Lillesnuppa. Det vil si: det er blitt ei Petrajakke allerede, det er bare trådfesting og knappesying som gjenstår. To be continued!!!

Andre og tredje bestilling kommer her:

Dette skal bli «matchende» antrekk til Lillesnuppa og Storebror, og eh… noe annet. Pulsvarmere, kanskje?

Posen fra Sparkjøp var full av Babyull og Silja, stort sett. Lagervare. Som om jeg ikke har nok? Æh… samma det!

MEN viss nyttårsforsettene var å få fortgang i sokkeproduksjonen, ja, da hadde jeg hatt grunn til å være ganske fornøyd!

Clue #3 på Mysteriesokkene kom i dag, og er unnagjort:

Og enda et par sokker er helt ferdige. Denne gang gutterestesokker:

Det jeg er spesielt fornøyd med her er at jeg har fått brukt opp rester fra to par herresokker, grå Fabel og grønn/blå-melert Regia. Sånn, bort med det!

Det er SÅ gøy å strikke! Har jeg nevnt det???

Stikkord: , , , , , , , ,

3 kommentar to “Nyttårsforsetter…”

  1. Ingunn Says:

    Det garnet du viser er jo bare så fint! Skjønner godt at garnlagrene våre vokser. Hvis vi har planer for hva vi skal strikke, er det greit med garnkjøp, synes jeg. Det er verre med disse tilfeldige impulskjøpene uten mål og mening.

    MEN: Gjør vi ikke noe annet «galt» enn å kjøpe for mye garn, så lever jeg godt med den «synda»!

    Fine sokker du har strikka!

    Ha en fortsatt fin søndagskveld!

  2. Bodil Says:

    Her blir det nok mykje flott framover🙂 Flotte sokkar du har strikka og. Ha ein fin kveld🙂

  3. Hilde Johnsen Says:

    Nydelig garn!!! Petra-jakken så flott ut, og Pickles har så mye fint garn.

Legg igjen en kommentar

