God jul!

Jeg vil ønske alle en riktig god og fredelig julehøytid!

Takk for at akkurat DU har fulgt meg i bloggen min i år, takk for alle hyggelige kommentarer og hilsener!

Jeg kan dessverre ikke by deg på småkaker og rykende varm gløgg når du stikker innom her på julebesøk, det må du nok holde sjøl…

Men jeg har i alle fall et pent julekort til deg – klikk på julehilsenen:

God jul!!!

Juleklem fra meg!

 

5 kommentar to “God jul!”

  1. Sommertid Says:

    Hei hå….ja nå er det jul igjen du…
    Håper du får en riktig så trivelig juelhøytid sammen med dine kjære og nære.
    Så «sees» vi igjen i Blogglandia når festivitasen er over.

    juleklem

  2. Solveig Says:

    ei🙂

    Takk for koselig hilsen :-)God jul til deg og dine også … kanskje vi får til et strikke og bloggtreff for oss på Haugalandet i 2012🙂
    Nyt romjulenmed det du måtte ha på pinnen😉

  3. Muffin Says:

    God jul, og takk for det fine julekortet!

  4. Unni Says:

    God Jul til deg og dine:)

  5. hobbyvenn Says:

    Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL. Takk for det fine julekortet..

Legg igjen en kommentar

