Nesten i skyene…

… blir jo en liten overdrivelse, men plutselig oppdaga jeg at telleren min hadde så «rart» tall

– den hadde passert 100 000!!!

Denslags er jo verd litt oppmerksomhet, ikke sant?!?

HURRA!!!

Tusen takk til alle dere som titter innom, det setter jeg stor pris på!

Stikkord: ,

9 kommentar to “Nesten i skyene…”

  1. rigmor Says:

    så gøy🙂

  2. Pringeling Says:

    Så gøy! Gratulerer!

  3. hobbystua Says:

    Dette var et pent tall og kunne glede seg over,,men du har fin blogg og et mangfold av ideer og flotte ting som en får interesse av. Jeg er en av dem selv,,så grattis med et tall som det oser mange * nuller *etter:)) Og god helg til deg også:)

  4. Mette Says:

    Så flott! Jeg synes jo egentlig ikke det er så rart, det er en veldig fin blogg du har🙂

  5. mimouna Says:

    Gøy med mange besøk, gratulerer med «jubileet». Og god helg. 🙂

  6. petronella Says:

    Imponerende besøkstall – Gratulerer🙂

  7. HobbyMegHer/ Mon Ami Says:

    Gratulerer med passert 10 000!😀

  8. HobbyMegHer/ Mon Ami Says:

    100 000, mener jeg, hehehe! Fikk ikke med den ene 0`en der.

  9. Mette Says:

    Hei,
    Takk for koslig kommentar på bloggen min, Lua er etter eget hode, skal legge ut oppskrift, må bare finne tid til å få det gjort……

Legg igjen en kommentar

