Teshas hals – nå også på Ravelry…

Siden jeg «børsta støv av» denne rekonstruksjonen av en utmerket hals til barn, har jeg like godt stått løpet (nesten) helt ut:

Nå ligger oppskrifta til gratis nedlasting både i margen til høyre her i bloggen min, og på Ravelry! Foreløbig «bare» på norsk.

Her er de tre jeg har strikka til nå:

Halsene er morsomme og enkle å strikke, de har en alle tiders passform, og er dessuten en ypperlig måte å bruke rester av babyull på.

Jeg blir veldig glad viss du velger å bruke oppskrifta – og enda gladere viss du legger igjen en hilsen eller linker tilbake til meg!

Stikkord: , , , , , , ,

8 kommentar to “Teshas hals – nå også på Ravelry…”

  1. Astrid Says:

    Hajo.dei halsane ser heilt herlege ut. Ein sånn ska på «to do» lista mi og du vett at den listå e lååånge!Takk for oppskriften! Eg trur at eg kanskje har litt restar i baby ull……..
    Klem frå Svigers

  2. Tormod Haugen (@tormodh) Says:

    Blå og oransje er veldig godt likt, og fortsatt i bruk.🙂

  3. Loppelill Says:

    De er så flotte disse halsene!

  4. Olga Says:

    Halsene er fine og veldig praktiske. Hvit og grå – den liker jeg best. Takk for oppskriften!

  5. MarieE Says:

    Hej! Så glad jag blev när jag kom till din blogg….sätter genast igång med varsin hals till barnbarnen. Mycket fint har du gjort!!
    Ha det gott / Marie

  6. hobbyvenn Says:

    Så fine halser du har strikket. Sikkert en smart å få brukt opp restegarn på ja.

  7. petronella Says:

    Herlige halser – flotte fargekombinasjoner. Med tykkere garn og pinner går det kanskje å strikke halser til voksne også etter denne oppskriften? (Sjekkes kanskje ut før jul – med tanke på mulig juegave). Ha en fin søndag =)

  8. Søssa Says:

    Så fine disse er. Oppskrifta skal jeg sikre meg, og en dag skal den strikkes også. Takk for at du deler den.