Ut på tur – aldri sur…

I alle fall ikke når turen så og si starter med et svært så vellykka besøk hos Gjestal i Oltedal!

Her har jeg «lånt» bildet fra Gjestal sine sider. Det går vel an å si det slik at jeg var litt mer opptatt av å handle enn å ta bilder…

Med min Kjære godt parkert i kaféen og en god lunsj etterpå, kan man ikke annet enn å si seg meget godt fornøyd! Jeg må også benytte anledningen til å takke for god hjelp og service – disse damene kan sine ting!

Jeg har allerede anbefalt turen til Svigers, og kommer også sjøl til å dra hit igjen. Garantert!

Nå sitter jeg på Farsund Fjordhotell med beina på en stol og koser meg. Vi har nettopp vært en liten tur utom Lista fyr og fått godt med vind i håret!

I morgen skal vi videre mot Mandal, men jeg vet om en laaang stoppepause. Den blir på Sjølingstad Uldvarefabrik, museum og butikk. Mulig jeg har i overkant store forventninger, men det får vi nå se på…

Hva jeg handla i dag, sier du?

Eh… ikke helt lett å huske, men det ble 3 stappfulle poser. Den ene var «Fyll en pose for 150 kroner», der ble det mest Topp t’Tå med tanke på å strikke/tove votter bl.a. Posene står i bilen, foto får komme seinere!

Og JA, jeg strikker i bilen. «Hjernedødt» rillestrikk: skjerf (Neckwarmer) i Drops Delight.

God høstferie – til andre som også har det!

Stikkord: , , , , ,

3 kommentar to “Ut på tur – aldri sur…”

  1. reSirikulert Says:

    Har ofte ein tur innom denne butikken/kafèen om sundagane. Akkurat passe avstand frå meg, og forlokkande godisar i hyllene😉

  2. Solveig Says:

    Åhh det høres kjekt ut å besøke et garnutsalg … gleder meg til å lese om fortsettelsen 🙂 God tur videre …

  3. Unni Says:

    Hm, der skulle eon ha vore🙂
    Håpte at Skjølingstad hadde nettbutikk, men den gang ei🙂

Legg igjen en kommentar

