Amerikapakke!

Fra tid til annen er jeg innom eBay og titter, og av og til hender det at det blir en handel også…

Det ble det jammenmeg i slutten av september! Da jeg hadde bydd på (og fått tilslag på) et hespe sokkegarn fikk jeg en hyggelig melding fra selgeren som førte til at jeg endte opp med i alt fire hesper garn og endel perler. Den meget service-innstilte dama tilbød seg å betale frakta, så dette ble en særdeles god handel. I alle fall for meg! Og heldigvis mener hun også at hun har kommet godt fra det hele, for henne handla det nemlig også litt om å opprettholde den gode selgerstatusen sin.

Fire hesper håndfarget sokkegarn!

Her er herligheten!!!

Og så noen flere ferdige småsaker, alle med tanke på å holde varmen når det blir br… kaldt i kongeriket.

Først enda et par selbuvotter, denne gangen i lilla og hvitt:

Så kommer tre nye par lommetøfler som nok får bein å gå på – bokstavlig talt!

Et par svarte med hekla blomster i rosatoner.

Så et par røde med hekla blomster i hvit Kid Silk med blålilla perler inni.

Til slutt, et par svarte med hekleblomster i lilla Drops Delight.

Stikkord: , , , , , , ,

10 kommentar to “Amerikapakke!”

  1. tyttebaerogasfalt Says:

    Flotte votter. og flotte»tøfler». Ha en flott dag

  2. LivM Says:

    Det ser ut til å være et lekkert garn. Er det lace-garn? Flotte tøfler og nydelige votter du har strikket!

  3. bjornaa Says:

    så hærlig med pakke! Dagen er definitivt ikke helt den samme uten…!

    selbuvottene er rålekre! Likte kobinasjonen lilla og hvitt! så søtt, og fint, og akkurat passe utradisjonelt!

  4. teshastrikk Says:

    Takk, Liv! Det er en ekspert som spør… Det er ikke lace, men det er ikke fingering, heller. Sånn omtrent midt mellom!

  5. zirkona Says:

    Nydelige farger på det garnet! Lommetøflene dine er som tidligere sagt helt herlige. Flott votter fra vottegryta di denne gangen også!

  6. Solveig Says:

    Å for et flott garn … sitter og surfer på ebay, men ikke blitt noe handel på meg i kveld😦 Ser ut som andre er flinkere å finne godbitene … gleder meg til å se hva du skal «trylle» ut av det :-)9

  7. MayM Says:

    Nyelig garn og kjempeflotte votter. De likte jeg veldig godt…jeg med lilla dilla🙂

  8. Muffin Says:

    Fy fabian, det sier jeg også, for et nydelig garn og for noen pene strikkeplagg du har laget!

  9. Line Kristine Says:

    Så fine votter! Og de tøflene ser skikkelig gode og varme ut. Ypperlig til høst- og vinterkvelder🙂
    PS: Give away på bloggen min😉

  10. mimouna Says:

    Gøy å gjøre gode handler på nettet. Og garnet så fint ut. Småstrikk er koselig, og du har laget mye flott.😀

Legg igjen en kommentar

