Når rett skal være rett…

Neida, jeg har ingen «bekjennelser» å komme med!

Dette er et artig ordspill i tittelen på ei strikkebok. Denne har jeg latt være å kjøpe  – mange ganger. Men i dag ble den min, sammen med enda ei strikkebok.

Kort fortalt: jeg følte ikke for å bli med min Kjære inn på OBS-bygg for å kjøpe skruer. Jeg følte heller ikke for å bli sittende i bilen, enda jeg sjølsagt hadde med strikketøyet. Dermed havna jeg innom Fretex en liten snartur.

Det er stort sett to ting jeg titter etter på Fretex. Det ene er små, koselige mugger til samlinga mi på hytta, det andre er bøker.

Disse to lå bare der på et bord og venta på meg: 40 kroner stykket. KUPP, spør du meg…

 

Begge disse bøkene er vanskelige å få tak i nå, ser det ut for.

«Små»-strikkinga mi fortsetter: Jeg SA jo at jeg har lett for å komme i en stim, ramle i gryta, havne i et spor…

Så derfor ble det enda et par lommetøfler. Svarte, denne gangen:

Dessuten må jeg jo bare medgi at neste par er halvferdig…

Og at mer garn er kjøpt inn til samme formål. Som om DET var nødvendig…

Stikkord: , , , ,

6 kommentar to “Når rett skal være rett…”

  1. zirkona Says:

    Dette kaller jeg også et skikkelig kupp! Heldig var du og det unner vi deg! Er vel firkantluer i topplueboka er det ikke? Lommetøflene dine er herlige, er jo så heldig å ha et par fra dine pinner.

  2. MayM Says:

    Lueboka er fin. Den har jeg også 🙂 Nok ett par flotte tøfler 🙂

  3. Torunn Says:

    Så gøy! Kjekt med slike kupp. Flotte lommetøflar du har strikka

  4. Guri Says:

    Heia Fretex sier jeg! Der har jeg finni mange skatter, og de to du fant er jo bare supre! Prisen like så 🙂
    Lommetøfler får man da ikke for mange av, så det kan da ikke gjøre noe å komme i den stimen 🙂

  5. HobbyMegHer/ Mon Ami Says:

    Det er jo SÅ moro med slike kupp!! 😀
    Fine lommetøfler du har laget. 🙂

  6. Mette Says:

    Så heldig du var! Kjekt å få tak i fine strikkebøker, kan man få nok egentlig!?

Legg igjen en kommentar

