Svarte hjerter og litt til…

Hovedtonen blir svart i dag, ser det ut for!

De svarte sokkene er designa av Wendy Johnson og heter Heart to Heart Socks. I min versjon blir det da Black Hearts – eller Svarte hjerter, om du vil.

Jeg har brukt Fabel fra Drops på p.2,5 mm. Sokkene er med i både Sockdown og Solid Socks på Ravelry, i tillegg til at de er par # 6 i 52PPV. Du finner flere bilder på prosjektsida mi.

Det andre svarte innslaget er denne Barbie-genseren:

Oppskrifta er fra Sticka till Barbie denne gangen også. Jeg har brukt Vikings Pure Milk, garnet jeg fikk fra Strikkfrua til dagen min!

Denne er strikka i løpet av noen timer fordi Storesnuppa syns at Barbie måtte ha en litt tjukkere genser med seg på ferieturen. Det kunne bli litt kjølig, må vite!

Men slik været ser ut nå er det forresten sterkt mulig at regntøy hadde vært mer passende…

Fortsatt god sommer – i alle fall sånn innimellom!!!

Stikkord: , , , , ,

7 kommentar to “Svarte hjerter og litt til…”

  1. MayM Says:

    Nydelige sokker og fin genser til Barbi !

  2. minon Says:

    Kjempefine sokker!!

  3. hobbyvenn Says:

    Så flotte sokker. Og Barbie ble jo riktig så lekker..

  4. Krøllemikkel Says:

    Lekre sokker. Ser ut som Barbie skal holde seg god og varm. Fortsatt god sommer!

  5. Rubia Says:

    Den Barbie-genseren kunne jeg nesten tenkt meg selv når jeg sto på nordkapp-platået i 5 grader og storm. :O)

    Flotte sokker!

  6. zirkona Says:

    Tesha-black is beautiful! Helt nydelig de hjertesokkene! Flott at Barbie kan se lekker ut også i hustig vær. Med den genseren er det ikke lenger noe problem.

  7. maskegal Says:

    Lekre sokker, og morsom Barbigenser.

Legg igjen en kommentar

