Liten rapport…

Joda, TH: et lite besøk hjemom blir gjerne til et lite blogginnlegg! (Den var intern!!!)

Rapporten omfatter blant annet et par Saviano (Yarnissima) som har vært på pinnene svimlende lenge. De er strikka i et bambus-blandingsgarn fra Spinning Bunny. Det er flere bilder på prosjektsida mi.

De er med i SockDown for juni måned, og par # 5 i 52ppv. Derav den lange «pinnetiden»…

Og så må jeg bare vise disse 3 sjalene/tørklene:

Her var det garnet jeg falt for. Det vil si: IKKE selve garnet, for jeg er ikke spesielt glad i akryl… Men fargespillet og den lille bling-effekten gjorde at jeg bare måtte ha det. En liten garnbutikk med ei kjempekoselig dame i Måløy gjorde utslaget.

Jeg så for meg tørkle til Farmor si Storejente, og muligens litt til. Det ble litt til!

Det største tørklet er etter oppskrifta «22,5 Degrees» av Martina Behm, det mellomste er enda en «Scallo-Pie» av den samme Martina, begge kan anbefales på det aller varmeste!

Det siste er en mini-sak improvisert av de siste restene garn. Det blir til BabyBorn-dokka.

Ingen rester! Ingen!!!

ET lite PS: Vår lille Vestlands»turne» fra mandag morgen til fredag kveld «avfødte» ganske mange masker (bare tenk på alle fergeturene…), men status etterpå er mange ganger mer garn inn enn ut…

Hva annet kan man vente???

Stikkord: , , , , , , , , ,

4 kommentar to “Liten rapport…”

  1. Jordmor-Hanne Says:

    Ingen rester? Det er ganske imponerende. Og det er jo bare frustrerende med rester som man itte vet hva man skal gjøre med🙂

  2. sipusa Says:

    Nydelige sokker! Likte de svarte hjertene i innlegget over også.
    Er enig i at garnet i sjalene hadde stilige farger, og har forståelse for akryl-delen også: har nemlig selv et garn jeg kjøpte feil på ebay men som jeg har behold tross 100% akryl fordi jeg falt sånn for fargen… og nå er det til og med satt i produksjon! Moralen er vel aldri si aldri;-)

  3. zirkona Says:

    Så artig de tørklene ble! Er som deg rimelig uvenner med akrylgarn, men ser klart hva du falt for.

    Nok en gang sokker fra den øverste divisjonen!

  4. Emme Says:

    Så mange flotte sokker over her og de tørklene er bare søte da🙂 Men hører jeg *Vestlandsturne*? Ferger? Rett forbi meg også da mon tro? ;0) Forresten likte jeg veldig godt den tykke genseren til Barbie også🙂

Legg igjen en kommentar

