Enda en presang og én til meg fra meg…

Tusen takk, kjære Strikkefrua! Mjuk pakke i posten i dag!

For en nydelig blanding Strikkefrua og gjør-det-sjøl! Se den herlige Elg-nøkkelringen! Og gryteklutene og nåleputa! Og de nusselige smånøstene og pureMilkFiber’ene. Helt etter mitt hjerte…

Maisalget hos Strikkenett gikk ikke upåaktet hen her, sjøl om det ble nest-siste-mai-dag før jeg somla meg til å bestille. Den pakken kom også i dag! Jeg har kost og klemt og klemt og kost!!!

Her er det litt av hvert å glede seg til! Fabel blir det sokker av, Safran kan tenkes å bli til Odessaluer, Baby Alpaca Silk ser ut til å passe godt til for eksempel en kjole til Veslesnuppa, Alpaca til pulsvarmere, Merino Extra Fine til blant annet halstørklær, og Lace’en… Tja, der er jeg ikke helt sikker ennå. Men makan til tynt, bløtt og herlig garn!!!

Akkurat nå holder jeg på med:

  • Buddleiaveska mi, som står litt i bero fordi jeg ikke finner egnede snorer til å ha inni i-cordkanter og hanker.
  • Sommertopp til Veslesnuppa, den også «hviler seg litt», fordi jeg ikke er helt sikker på størrelse og sånt…
  • La Digitessa, som bør få seg en hvil snart  – siden de skal være med og telle i 52ppv som starter i juli.
  • Still Light Tunic til meg sjøl, den får noen omganger i ny og ne. Holder «styr på» telling med en gul lapp!
  • mm… som betyr med mer, ting som kanskje kommer av pinnene på normal måte, og kanskje ikke…

Men Barbie har fått et nytt antrekk! Hun kunne jo ikke fortsette i det uendelige med å alternere mellom trening og galla…

Her er et dagligantrekk, Barbie sitter lett henslengt foran litt av yndlingslektyren min:

Dette er også fra Sticka till Barbie, oppskrift #124. Jeg gjør ofte noen småendringer i forhold til mønstrene der, den største er i grunnen at jeg ikke gidder å strikke fram og tilbake (og  montere…), jeg strikker rundt. Magic loop er topp i så måte.

Ha ei strålende uke videre, da folkens!!!

Stikkord: , , , , , , , ,

5 kommentar to “Enda en presang og én til meg fra meg…”

  1. strikkelitol Says:

    Så mye deilig garn! Barbie antrekket er kjempe fint – den siden der liker jeg også godt 🙂

  2. strikkefrua Says:

    Glad du likte gaven. Den kom en smule sent, men den som venter osv.
    Barbi er jo bare så søt. Prøvde nå og spørre min datter om hun ikke ville begynne og leke med barbi igjen, men hun trodde ikke det. Etter fylte 18 er det kanskje ikke så rart?

  3. hobbyvenn Says:

    Så herlige pakker du har fått. Og stilig Barbieantrekk også.

  4. Loppelill Says:

    Det var masse gillt garn! Så flott barbie er 🙂

  5. Zirkona Says:

    Flott gave, Strikkefrua kan det! Masse deilig Dropsgarn også, ble noe her og, merkelig det der.
    Barbien blir mer og mer komplett stilig i klesveien ser jeg, og hun vet å plassere seg blant andre lekkerbiskener og.

Legg igjen en kommentar

