4 x Wow!!!

Første WOW’et er egentlig et hjertelig TAKK til MayM og Projo!

I dette innlegget tillot jeg meg en aldri så liten frustrasjon over bruddene og knutene i Projo-garnet mitt. Jeg ser jo i ettertid at det kanskje hadde vært lurt (og på sin plass) å reklamere direkte til Projo, siden det er et såpass dyrt og godt garn. Men jeg vet jo at dette er sånt som skjer, så jeg kom faktisk ikke på den muligheten…

Men MayM følger med, og kontaktet meg både her i bloggen og på e-post, og for å gjøre en lang historie kort: her er «plasteret på såret»:

Oransje er temafargen for juni i Solid Sock – alongen på Ravelry, så det kan fort komme til nytte!

I kjølvannet av en bursdag kan det flyte mye godt!

Neste WOW lå i postkassen sammen med pakken fra Projo: bursdagspresang fra min gode venn Zirkona! To nøster Arwetta i en nyyydelig rosafarge, maskemarkører og en finurlig garnkutter «forkledd» som smykke-anheng:

Tusen takk, min venn – du vet hvordan du skal glede en garnelsker, du!

Tredje WOW’et skyldes også min overståtte bursdag, se hva jeg fikk av Svigers:

Tusen takk, kjære du – du er helt RÅ! Både nøstemaskin og vår venn Malabrigo!!! Yum-yum…

Jeg skal kjøre «Jomfruturen» på et hespe Wollmeise har jeg tenkt!

Fjerde WOW’et sørget min Kjære Sokkesliter for. Han har nok fått med seg at jeg har «sugla litt» over iPaden til mellomsten… Så du trenger ikke være i bestittelse av spesielle evner for å finne ut hva det lå i den anonyme brune eska han stakk til meg noen dager etter bursdagen! Den kom jeg nok til å få bruk for, mente han: Tenk så mange oppskrifter jeg kunne frakte med meg til hytta, og det helt uten bøker og permer og løsark i bøtter og spann…

Juhu! Jeg skal lære meg å bruke en iPad! (Har begynt, da…)

Kom gjerne med gode råd og erfaringer! Jeg lærer fort!!!

Stikkord: , , ,

5 kommentar to “4 x Wow!!!”

  1. LivM Says:

    Ja her var det utrolig mange flotte gaver! Da blir det nok en del fine prosjekter etter hvert. Lykke til !

  2. hobbyvenn Says:

    Så heldig du har vært. Og Projo har super service, så det var ikke så overaskende at de leverte trøstegave. Og garnet deres er supergodt! Flotte gaver du har fått også. Nøstemaskin er så godt å bruke…

  3. Unni Says:

    Det var mange flotte gaver på ein gong:)
    Flotte farger og🙂

  4. Zirkona Says:

    Gaver som passer akkurat til ei WOW-dame! Du er utrolig god på hyggelige og gode tilbakemeldinger. Vet jeg har sagt det før, men jeg er fortsatt like imponert!

    Skrev litt om min paddevenn i desember og hvordan den er med meg inn i min garnhobby, noe jeg ser du allerede har snoket deg frem til😉. Du og padda blir garantert et vinnerteam!

    Garnkutteren er et godt tips for flyturer, den får du nemlig ta med deg ombord.

  5. Marit Says:

    Så mye flott du har fått. Ikke vanskelig å finne gaver til en som er glad i garn. Du vet nok å lage flottearbeider av dette.
    Så koselig å lese i bloggen din, blir i godt humør av dette.
    Ønsker deg en fin dag, og lykke til med bruk av gavene.

Legg igjen en kommentar

