Når enden er god…

… er allting godt!!!

Med forholdsvis god tidsmargin kom jeg i mål på Plunge’en enda en gang!

Her er par nr.51:

Disse er strikka i Projo Merino Sock. Det var forsåvidt et herlig garn å strikke i, men med 4-5 «brudd» med dertilhørende knuter underveis er det rett og slett for dårlig.

Mønsteret er Rhombus av Cookie A, fra boka Knit.Sock.Love.

Også disse er med i to alonger på Ravelry; KSL og Solid Socks.

Finaleparet ble Mysteriesokkene til «vår egen» sokkedesigner, Bittami!

Disse var en fornøyelse å strikke! Et flott komponert mysterium i fire deler, med spenning og variasjon…

Strikka i Sterk på p.3 mm, to-på-en-gang.

Så var det bare å la sokke-pinnene «hvile» litt, viss jeg greier det! Neste runde (52ppv) starter ikke før 1.juli…

Litt for variasjonens skyld:

Hva med en lekker kjole til Barbie?

Nettstedet Sticka till Barbie har hundrevis av lekre oppskrifter! Det er bare å boltre seg i lekkerbiskener!!!

Dette er mønster nr.912. Jeg har brukt et tynt bomullsgarn fra Hobbywool Limited Edition, kjøpt i Latvia. Det går ikke store mengden her, nei! Jeg gjorde en endring fra mønsteret, idet jeg valgte å strikke rundt i stedetfor fram og tilbake.

Stikkord: , , , , , , , , , ,

12 kommentar to “Når enden er god…”

  1. Zirkona Says:

    Gratulerer nok en gang med målgang i en sokkemaraton! Du er bare så rå! Sokkene er som alltid helt nydelige!

    Barbiekjolen var lekker!

  2. Henriette Says:

    Wow,knallstilige sokker.Og søt Barbikjole

  3. MayM Says:

    Da skulle du gitt beskjed for slik skal det ikke være. Hadde sendt deg et nytt hespe med en gang. Sokkene ble da ihvertfall fine å se på.

  4. Tesha Says:

    Takk!
    Å, kjære vene, MayM: det kom jeg da virkelig ikke på!!! Sokkene er fine og gode, det ble bare litt vill festing underveis…😉

  5. LivM Says:

    Nydelige sokker og lekker kjole til Barbie!

  6. Metterly Says:

    Så fine sokker, likte spesielt det siste paret i hvitt🙂
    Barbie ble lekker i strikket kjole, klar for cat-walken!

  7. Marit Johanne Says:

    Gratulerer med fullført sokkemaraton! Mysteriesokkene ble lekre i hvitt.
    Den Barbiekjolen var stilig! Må være populært for de i den rette alderen.
    Ha en fin helg!

  8. Torunn Says:

    WOW!! For ein produksjon! Nydelege sokkar begge to. Eg held på med bittami sine og, håpar på å få dei ferdige i dag eller i morgon. Flotte barbieklede og.

  9. nunne Says:

    Flott du kom i mæl med sokkene i år og. Mange flotte sokker du har strikket.
    Fin kjole til Barbie også.

  10. nunne Says:

    Flott du kom i mål med sokkene i år og. Mange flotte sokker du har strikket.
    Fin kjole til Barbie også.

  11. Anne-Britt Says:

    Må bare si jeg er mektig imponert over dere som strikker så mange og så lekre sokker.

  12. 4 x Wow!!! « mellom maskene… Says:

    […] dette innlegget tillot jeg meg en aldri så liten frustrasjon over bruddene og knutene i Projo-garnet mitt. Jeg ser […]

Legg igjen en kommentar

