Mariustunika II

Ei lita uke til, så var Mariustunikaen til Vesla (str. 2 år) også ferdig!

Jeg brukte fremdeles av de restene jeg hadde av den røde og den hvite fargen, men jeg kjøpte nytt av marinefargen. Jeg tok rett og slett ikke sjansen på at det skulle være forskjell i innfarginga.

Så denne er også strikka i Sisu, og oppskrifta er den samme, fra heftet «Til fjells» fra SandnesGarn.

Stikkord: , , ,

7 kommentar to “Mariustunika II”

  1. grete Says:

    Flott marius tunika. Det mønsteret blir jeg aldri lei. Strikker marius genser jeg nå. Ha en fin dag.

  2. Berit Says:

    Flott Marius tunika! Marius mønsteret er bare så herlig.

  3. Torunn Says:

    Nydeleg Mariustunika!!

  4. Henriette Says:

    Kjempefin.

  5. Monai Says:

    Det var råstilig med tunika,marius mønsteret er så fint.

  6. Bodil Says:

    Flott tunika i tradisjonsrikt mønster🙂

  7. Anne-Britt Says:

    Flott tunika. MØnster som skikkelig er i skuddet om dagen.

Legg igjen en kommentar

