In and Out – på mer enn en måte…

Først og fremst er det In and Out fra den nyeste boka til CookieA: Knit.Sock.Love.

Eller som jeg betegnende nok har kalt dem: In and Out of the Flames!

De er strikka i Araucania Rancho Solid, fargen heter Blush.

Dette er februar-bidraget i CookieA-alongen, par nummer 39/52 i Plungen og forhåpentligvis også godtatt i Solid Socks-alongen der temaet er «Fire». Jeg sier forhåpentligvis, for der i gården er de nokså strikse på at garnet ikke bare skal hete «solid» eller «semi-solid», men være mest mulig ensfarga.

Den andre betydningen av In and Out, henspiller på garnlageret mitt:

Uansett hvor mye eller hvor fort jeg strikker kommer det fortsatt mer garn inn enn det går ut…

Jeg regner med å møte STOR forståelse for det luksusproblemet?

Tidligere i februar var det tilbud på Nille, ta 3 – betal for 2. Kan ikke motstå sånt, kan du vite. Beherska meg veeeldig, men kom ut med en pose:

I tillegg kommer denne fangsten fra en liten dagstur til Sør-fylket, resultatet av en liten svipptur innom Kreativ på Kvadrat:

Kanskje jeg må fin-lese Personalhåndboka og se om dette forholdet kan gi grunnlag for ett års permisjon eller noe? Hadde ikke det vært likt en ting?!?

«Strikke-fra-garnlageret-permisjon»???

Helt på tampen MÅ jeg bare legge inn to flotte  «Give Away’er»:

Klikk på bildet viss du vil ta turen til Shygirl!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eller:

Klikk på dette bildet viss du vil titte innom Kristins strikkeblogg!

 

 

 

 

 

 

God helg, alle sammen!!!

Stikkord: , , , , , ,

6 kommentar to “In and Out – på mer enn en måte…”

  1. smarie Says:

    Nyydelige sokker ;o) Åhhhh for en herlig mengde med flott garn. Og du, hvis du finner ut om strikke – fra – garnlager er permisjonsgrunn så gi lyd fra deg. Trenger et par – tre år med slik permisjon her i huset ;o) Ønsker deg en flott helg !

  2. hisae Says:

    Så flotte sokkene ble. Skal snart starte på mine, er akkurat ferdig med Pointelle.
    Masse nydelig garn du har kjøpt

  3. Kristin72 Says:

    Hei, så fin blogg du har:) Takk for at du vil være med i blogglotteriet mitt❤

  4. mimouna Says:

    Kjempefine sokker. 🙂

    Har sluttet å få dårlig samvittighet av å kjøpe garn jeg. Tenk så mye annet TULL det er å bruke pengene på! Og garninnkjøpene gir jo mange timers glede når vi strikker dem opp + at de ferdige produktene også blir både nyttige og fine. Ja til strikke-permisjoner! *fnis*

    Ha en super søndag!

  5. Zirkona Says:

    Herlige sokker i nydelig lakserød! Du er virkelig en sokkemester!
    Garn er sunt! Gir masse rekreasjon og glede pluss gode og varme plagg.
    Kanskje vi skulle gå for strikkepower som helsefremmende tiltak?
    -To nøster om dagen
    -Lovfestet rett til strikkepermisjon – hvis ikke du har funnet den i håndboka allerede

    Her er det vel bare å fortsette med gode, velbegrunnede forslag. Dem har vi mange av.

  6. Monai Says:

    kjempefine sokker!

Legg igjen en kommentar

