Min VM-lue

Jeg la inn Teshas baggy lue i denne konkurransen bare for gøy.
Det er min egen design og oppskrift.

Viss du har lyst til å stemme på den kan du gå inn på denne lenka. Du kan faktisk stemme fire ganger pr. dag…
Det hadde vært alle tiders!

Har du lyst til å strikke lua sjøl kan du finne oppskrifta i bloggen min i menyen oppe til høyre.

Legg gjerne igjen en hilsen viss du bruker oppskrifta, enten du har noe du lurer på eller ikke! Da blir jeg skikkelig glad!

God helg!!!

2 kommentar to “Min VM-lue”

  1. Zirkona Says:

    Lua er like fin nå som tidligere. Har stemt fire ganger og lagt en liten «husk» på linken for dagene fremover. Lykke til!

  2. Pinnepenn Says:

    Så kul lue. 🙂

Legg igjen en kommentar

