Rococo og is…

Hva har man igjen for å gi bort et par Rococo-sokker i bursdagsgave?

He, he – bestilling på fire nye par, vel!

Her er fjerde og femte par, begge er strikka i Austermann Step Classic, Das Original mit Aloe Vera und Jojoba Øl, må vite…

 

 

Det er Ann Hanson som har designa disse lekre tå-opp-sokkene.

Og isen?

Ja, nå er det mildvær og regn, så isen forsvinner forhåpentligvis ganske snart – men en isskrapevott kan jo komme godt med en annen gang…

Denne er strikka i Cortina Soft med Shiny i kanten på p. 6,5 mm. Siden det garnet er litt tykkere enn de garntypene jeg har strikka isskrapevotter i tidligere valgte jeg å legge opp litt færre masker enn vanlig. Det gikk forsåvidt greitt, men littegrann liten ble den. Ikke mye, bare slik at jeg måtte strekke litt i den…

Stikkord: , , , , , , ,

8 kommentar to “Rococo og is…”

  1. Ann Karin Says:

    Å halledussen. Forstår gått at du fekk bestilling på desse. Dei va råååå lekkre.

  2. MayM Says:

    Nydelige sokker disse Rococo sokkene🙂

  3. Dorthe Says:

    Åh de sokker er nydelige:-)

  4. strikkelitol Says:

    …. nydelige sokker!!!! – og slik is-skrapevott har jeg ønska meg i hele vinter, den er super!

  5. zirkona Says:

    Sokkene er nydelige! Skjønner godt det kom bestillinger jeg. Hva skjer når de bestillingene er levert og disse herlighetene vises til flere mennesker?
    Isskapevott i flotte farger, er glad i min om dagen jeg også!

  6. grete Says:

    Sokkene er utrolig nydelige. Vottene var også fine.

  7. akbhandy Says:

    Utrolig flotte de Rococo-sokkene. Veldig mye flott du har laget. Har lagt deg inn under lenkene mine, så jeg finner tilbake til deg.🙂 Takk for kommentaren på bloggen min. Koselig.🙂

  8. Monai Says:

    Å så lekre sokker!Det var så vakkert mønster på de. Iskrapevott er en kjekk ting å ha.

Legg igjen en kommentar

