Varme saker i ei kald tid…

1. Julemysterium er løst, og kommer til å varme godt på føttene – kanskje passer de ekstra godt nettopp til jul?

Tusen takk til Zirkona! Det var et alle tiders Julemysterium!

Tøflene er strikka i rød Artic med kant av en tråd pelsgarn og en tråd Tove. Broderi i Tove og sølvperler utgjør finishen.

Så enda et par Sjyvotter i Artic, denne gang er fargen off-white.

Den grønne borden er en liten rest Sportsgarn, muligens Mor Aase.

Tovinga er gjort i maskin på 40 grader.

Til slutt enda en isskrape, jeg har lovet å ha med noen sånne på jobb i morgen. Denne er jeg spesielt godt fornøyd med. Den er strikka i en rest Fritidsgarn jeg hadde liggende, med litt Shiny (fra Sparkjøp) i kanten nede.

Også disse er tova på 40 grader. Isskrapene er kjøpt på OBS-bygg.

Jeg har jo vært veldig fornøyd med Artic til isskrapevotter og Sjyvotter, men ser nå at Fritidsgarn nok er hakket bedre. Men så har det vel noe med pris å gjøre også, da…

Stikkord: , , , , , , ,

5 kommentar to “Varme saker i ei kald tid…”

  1. Elin* Says:

    Tøflene blir så fine. Jeg ligger litt etter, det har vært så mye annet her.
    Mange fine småtterier her til gaver og mye annet.
    Ønsker deg en fortsatt god adventstid.
    Ta gjerne en titt innom meg og se om du skjønner mitt adventsmysterie.

  2. strikkelise Says:

    Flotte julete tøfler og du har vært drifftig med pinnene

  3. Solveig Says:

    Flotte ting as usual… jeg har gått fra Fritidsgarn til Artic – ser at det fungerer vel så bra, og at det er billigere er jo ikke noe minus🙂
    Ha en produktiv uke…

  4. Pringeling Says:

    Så mye flott du har laga! Må nok hive meg rundt og strikke noen isskrapervotter jeg også!

    Ha ei god førjulstid!

  5. zirkona Says:

    Her var det flotte arbeider som varmer!

Legg igjen en kommentar

