Skjønnheten og uhyret?

Neida, bare Odessalue og Sjyvotter!

Lua  skal en kollega av meg ha, den er maken til ei jeg laga for ei stund siden. Han ville ha like til døtrene sine. Så da ble det sånn.

Jeg har brukt Tuva Helårsgarn på pinne nr. 3,5 mm. Perlene er tranparente.

Sjyvottene er strikka i grå Artic fra Trysilgarn med en liten rest svart sportsgarn ved håndleddet.

 

Denne gangen klaffa det med tovinga! 40 grader passer bra!

Stikkord: , , , ,

7 kommentar to “Skjønnheten og uhyret?”

  1. strikkelitol Says:

    Kjempe fin lue og fine votter. Fint med perler på lua!

  2. Strikkern Says:

    Så fine ting du lager:) Odessa gjør så mye ut av seg, stilig med perler.

    Også ble jeg plutselig interessert i hovrdan du har fått til så fin heading enn den kjedelige som er default i wordpress. Håper du gir meg et lite vink.

  3. petronella Says:

    Kule sjyvotter og lekker lue =)

  4. Tina Says:

    Kjempefin lue! Nydelig strikket, ser jeg – mye finere enn mine ble!🙂 Og flotte votter som ser ut som de er helt perfekt tovet – og det er ikke bare-bare å tove artic akkurat passe for det tover MYE! Flink er du!

  5. MayM Says:

    Fin lue og votter.

  6. mimouna Says:

    Synes begge deler ble fine jeg. 😀

    Odessa med perler blir veldig pent, og de vottene er kjempegode og varme.

  7. Pringeling Says:

    Så flotte ting du lager! Har kjempelyst til å prøve meg på tova votter, men vet ikke om jeg tør… eller har tid for den del =P

Legg igjen en kommentar

