Knit. Sock. Love.

Sukk…

 

Denne har vi venta lenge på!

Det er jo ingen hemmelighet at jeg er en stor tilhenger av CookieA og hennes sokkedesign. Fra den forrige boka, «Sock Innovation» har jeg strikka alle sokkene, og sjøl om jeg enda ikke har de samme ambisjonene når det gjelder denne, må jeg tilstå at jeg har gleda meg til den kom ut!

I dag fikk jeg melding fra CookieA at boka kunne forhåndsbestilles direkte fra hennes side.

Da var jeg ikke sein, gitt!

Nå er boka bestilt og betalt – den sendes ca.20. november. Den skal til og med være signert!

I tillegg (eller i stedet for) er det mulig å bestille boka i PDF-format. Det faller jo litt billigere, men for en bok-junkie som meg (jada, jeg bare eie bøkene mine sjøl) er jo ikke det godt nok.

Derimot gikk jeg for «Jatakk, begge deler»-varianten…

Så nå har jeg altså hele boka i PDF-format, og kan kose meg med den mens jeg venter på juvelen!

Så det øverste Sukket var altså et: S🙂 U🙂 K🙂 K🙂 …

Stikkord: ,

Én kommentar to “Knit. Sock. Love.”

  1. Zirkona Says:

    Skjønner sukket svært så godt! Bedre snacks skal man lete lenge etter!
    Signert bok også – ikke dårlig!
    Tja, er ikke sikker på om jeg tror helt på det der med ambisjonene dine. De vil gro etterhvert som sokkemaskene dukker opp mellom hendene dine, det blir nok alle denne gangen også……

Legg igjen en kommentar

