Lilla for både hender og føtter

For hendene har jeg valgt Onda su onda (italiensk for bølge på bølge). Det er et av to alternativ for oktober måned i Fingerless Gloves Fanatics på Ravelry.

Jeg hadde et hespe 50 gram blålilla Mirasol Hacho som ropte «Her er jeg – bruk meg!».

For føttene har jeg valgt Vamp av Lille Rosin. Det er et kjøpemønster.

Jeg har brukt Juvel, i lilla og hvitt. Svart silkebånd til pynt.

Disse er både søte og tøffe på en gang, og det er jo et lite ekstra poeng at gruppa Vamp er fra samme by som meg…

De teller som par nr.22 (av 52) i Sokkegalskapen min, så jeg ligger forholdsvis godt an.

Stikkord: , , , , , , ,

5 kommentar to “Lilla for både hender og føtter”

  1. strikkefrua Says:

    Morsomt, jeg holder også på med bare lilla ting. Men mye mindre ting i dag, slik jeg har for vane i ny og ne.
    Sokkene er stilige og bølgene skikkelig fine.

  2. garnpaletten Says:

    Nydelig !

  3. Unni Says:

    Jøsses, stilige pulsvarmere og sokker. Alltid like spennande å stikke innom deg🙂

  4. zirkona Says:

    Flott bølgemønster og lekre sokker!

    Har også mønsteret liggende, men det har stadig sneket seg andre ting foran i køen. Snart skal jeg også bli mer vampete!

  5. Hobbyvenn Says:

    Flotte pulsvarmere og tøffe sokker.

Legg igjen en kommentar

