Nå også som designer på Ravelry!

For ei ukes tid siden la jeg ut mi første «egendesigna» oppskrift på Ravelry. Det var jo litt stas, da…

Og det måtte sjølsagt bli sokker!

Jeg har ennå ikke sett at noen har gitt seg i kast med dem, men lista over «ravlere» som har lagt oppskrifta i køen sin øker, og det er jo et godt tegn.

Mønsteret er «You and I», eller «Du og eg» – som de ville komme til å hete på norsk. Jeg har blogga dem her tidligere. Foreløbig har jeg bare utarbeida oppskrifta på engelsk, siden det var der «trykket» kom fra.

Jeg holder også på med et par i svart, det blir ganske stilig, om jeg så må si det sjøl…

Viss du har lyst til å strikke dem, og leser engelske oppskrifter, finner du oppskrifta til fri nedlasting enten via Ravelry, eller i menyen oppe til høyre.

Værsågod!

PS: Jeg skal komme tilbake med en liten Riga-sak. Jeg har en «knallhet» anbefaling å komme med…

Stikkord: , , ,

7 kommentar to “Nå også som designer på Ravelry!”

  1. Zirkona Says:

    Gratulerer som designer world wide!!!! Med fare for å gjenta meg selv – fantastiske sokker!

    Gleder meg til hot Riga!

  2. Guri Says:

    Mønsteret var skikkelig fint!

  3. Ingunn Wiig Says:

    Flotte sokker! Jeg fikk lyst til å prøve meg på dem, de er veldig fine og feminine, og så er det moro å strikke slikt mønster. Takk for at du deler!

  4. Maria Says:

    Jøsses,gratulerer så mye. Skal si det var noen fine sokker ja. Skjønner godt at du har fått mange henvendelser på de.
    Nok en gang gratulerer med eget sokkemønster som alle vil ha.

  5. mimouna Says:

    Fine sokker, så flink du er! Gøy med oppskrift på Ravelry. Mange har nok laaange køer der inne, men høst er jo sokke-strikketid, så det dukker nok opp ferdige prosjekter snart vil jeg tro.

    Ha en god helg!

  6. Pringeling Says:

    oi! disse sokkene har jeg ikke fått med meg!
    Men hærlig, det er dem!
    Men pinne 2.5? ikke noe for meg altså😛

  7. Unni Says:

    Flott mønster du har designa:)
    Kjem nok til å strikke dei.

Legg igjen en kommentar

