50 000! Og to par pulsvarmere!

Det første tallet refererer seg til det faktum at jeg kommer hjem fra hytta og ser at «telleren» min har bikka 50 000 besøk!!!

Tusen takk, alle som titter innom og gjør at jeg ikke bare skriver for min egen del…

De to pulsvarmerparene er august-bidragene mine i Fingerless Fanatics på Ravelry, jeg strikka begge parene, ganske enkelt fordi jeg ikke klarte å velge …

Det grønne paret er «Café au Lait Mitts«. De har jeg strikka før, men likevel frista de til gjentagelse.

Disse er strikka i Mirasol fra Du store Alpakka, på lang rundpinne 3 mm (Magic Loop).

Det andre paret, «Leafy Fingerless Gloves» er strikka på lang rundpinne 2 mm i Filcolana Indiecita fra 123.knit.

Jeg valgte å strikke dem litt kortere enn i oppskrifta, fordi jeg ikke liker så veldig lange pulsvarmere. Disse skal jeg i alle fall strikke igjen, men da uten «halvfingrene».

Stikkord: , , , , ,

9 kommentar to “50 000! Og to par pulsvarmere!”

  1. Strikkelitol Says:

    oi… Det var 2xFINE pulsvarmere!!

  2. Hobbymegher Says:

    Gratulerer med masse besøk.🙂
    Kjempeflotte pulsvarmere.🙂

  3. Solveig Says:

    Veldig flotte begge to. Pulsvarmere er greit å strikke – og de er ikke vanskelig å bli kvitt heller.

  4. Guri Says:

    De var veldig fine begge parene!

  5. Dorthe Says:

    Kjempefine pulsvotter:)

  6. Zirkona Says:

    Lekre!…som alltid!

  7. Unni Says:

    Kjempefine pulsvanter🙂

  8. Pinnepenn Says:

    Så fine pulsvanter, spesielt de med blader på.🙂

  9. Monai Says:

    Så flotte pulsvarmere.Likte veldig godt begge to.

Legg igjen en kommentar

