3 x hurra!!!

Da handler det sjølsagt (?) mest om garn!

Hurra # 1:

Første dag på jobb etter ferien satt en av mine kollegaer og fortalte om den fine turen hun hadde vært på i Wales. Undertegnede (som med skam å melde er litt eh… munnrapp) skvatt til og uttalte: «Wales! Sauer!! Ull!!!! Da var du vel innom mange fiiine gårdsbutikker og kjøpte myyye fint garn???»

Hvorpå min kollega ser på meg med det blikket og repliserer: «Garn? Jeg? Hmph… MEN jeg kjøpte med meg en liten overraskelse til en veldig god kollega…»

Da var det ikke bare jeg som lo høyt!!!

Det er vel ingen som ikke allerede har gjetta at den «gode kollegaen» var – meg???

Og til å være bortimot garn-analfabet må jeg si at dama har truffet midt i blinken!!!

Hurra # 2:

I sokkealongene jeg deltar i på Ravelry er det vanlig at sponsorer setter opp premier som trekkes vilkårlig blant de innsendte bidragene. Med den enorme oppslutningen disse alongene har er det ganske naivt å tro at man noengang skal kunne bli trukket ut.

Men hva opplevde jeg da jeg kom hjem fra Nettløseland for ei stund sida? Jo, jeg var blitt trukket ut i juni-trekningen i Sockdown! Og det attpåtil som nr. 4 – altså ganske høyt oppe i «verdi-nivå». Se:

Denne premien var donert av SheilaR fra «knitwithsticks«, og besto av et hespe Superwash merino sock yarn fra «Wüllenstudio«. I tillegg fikk jeg velge 2 par maskemarkører, og da valgte jeg sølv+adventurin.

Det var skikkelig vanskelig å velge blant alle de utrolig lekre fargene, men jeg endte opp med «Purple Rain».

Og viss du reagerer på at navnet minner veeeldig om en sangtittel – ja, så har du helt rett! Sangtitler er bokstavlig talt en gjennomgangsmelodi i den gården…

Å, du skulle bare ha fått klemt & kost dette lekre, lekre garnet!!!

Verdien bare av garnet er 22 USD, og maskemarkørene kosta 3,50 USD paret. Frakta kom jo i tillegg, og all denne herligheten dumpa altså ned i postkassa mi – alldeles gratis!!!

Hurra # 3:

Se hva jeg fant da jeg kom jeg etter en laaang og slitsom dag på jobben i går! HAN har skjønt hvordan jeg har det, han!!!

Stikkord: , ,

9 kommentar to “3 x hurra!!!”

  1. Strikkelitol Says:

    Så heldig som du er da!! Det ser ut som 2x herlig garn!

  2. Nina Says:

    Så heldig du har vært! Nå får du levere inn en lottokupong til helgen – så kanskje det går samme veien 🙂
    god helg!

  3. LivM Says:

    Gratulerer så mye med masse flott garn . Skal tro hva du skal strikke?

  4. Hobbymegher Says:

    Gratulerer med flott garn.
    SÅ koselig å få blomster da! 🙂

  5. Guri Says:

    Ja det må jeg si var mye på en gang 🙂 Du er kjempeheldig!

  6. Pinnepenn Says:

    Her var det mye å rope hurra for ja. Gratulerer med mye fint garn og blomster. 🙂

  7. amylin Says:

    Jammen har du vært heldig! Kos deg med nydelig garn og flotte roser!

  8. dorthe Says:

    Gratuler med Premier og diverse. Ha en riktig fin søndag:)

  9. Zirkona Says:

    Gratulere med garn og roser! Takk for at vi får glede oss sammen med deg!

Legg igjen en kommentar

