Pulsvarmere i sommer(-varmen?)

Strikke må man jo – hele året. Så får heller pulsvarmerne finne seg i å vente. Helst leeenge…

Det ene paret er de etterhvert uungåelige Yummy Mummy’ene!

Også disse er strikka i Svart Mini-alpakka på lang rundpinne 2,5mm (Magic Loop).

Og jeg «ser» inn i den grønne kula og spår: Det blir nok flere…

Neste par har jeg også strikka før. Disse er mine absolutte favoritter av pulsvarmere i litt tjukkere garn.

Designeren er velkjente Hunter Hammersen. Nå er mønsteret, Adumbrate, et kjøpe-mønster på Ravelry, men jeg var så heldig at jeg fikk lasta det ned i den korte perioden det lå ute som et gratis-mønster!

Disse har jeg strikka i Mirasol Hacho, et av de herlig vellykka garnkjøpene på den lille Hordalandsturnéen i sommer! Jeg har brukt lang rundpinne 3mm (Magic Loop).

Tidligere har jeg strikka disse i henholdsvis Labbetuss og ONline Supersocke.

Det er med dårlig skjult stolthet jeg kan røpe at Hunter sjøl har spurt om lov til å bruke bildene av to av parene mine (ONline og Hacho) i prosjektsida for pulsvarmerne!

Stikkord: , , , , , ,

10 kommentar to “Pulsvarmere i sommer(-varmen?)”

  1. MayM Says:

    Her har virkelig pinnene gått varme i sommer forstår jeg. flotte pulsvanter.

  2. dorthe Says:

    Så mye fint du har laget:)

  3. Strikkelitol Says:

    Fine pulsvarmere!

  4. Xhantippe Says:

    Kjempe flotte pulsvarmere altså! Ha en flott helg.

  5. trinemamma Says:

    Veldig fine pulsvanter og nydelig farge på Hacho garnet🙂

  6. Bittami Says:

    Flotte pulsvarmere, og jeg skulle ha strikket noen sånne selv:-) Men har bestemt meg for en aldri så liten ufo’opprydding i de neste ukene… kremt..tror jeg da:-)
    Ha ei fortsatt flott helg!

  7. Guri Says:

    Så fine de var! Ønsker deg riktig fin helg!

  8. Pinnepenn Says:

    Så fine pulsvanter.🙂

  9. amylin Says:

    Flotte pulsvarmere og fikk jammen lyst til å strikke noen sånne selv også.

  10. Zirkona Says:

    Fristerinne! Det mønsteret fikk jeg virkelig lyst på!

    Mirasolhespene er visst utålmodige og vil ut av garnlageret.

Legg igjen en kommentar

