Petal Bib

eller det litt mer tungvinte: kronblad-smekke.

Jeg fikk de to nye bøkene jeg hadde bestilt fra Capris i går. Og i «One Skein» fant jeg denne søte smekka: Petal Bib!

Jeg brukte Tuva fra Europris og pinne 3,5 mm. Morsom å strikke var den også – men med utallige tråder å feste til slutt!

Her er mine nyervervede bøker:

Jeg har fått utrolig flott respons på «Du og eg»-sokkene på Ravelry, så jeg heiv meg rundt og laga oppskrift. Jeg har ikke tatt steget heeelt ut og publisert den enda…

Foreløbig er den bare på engelsk, men vi får se hvordan mottakelsen blir «her hjemme».

Stikkord: , , , , ,

3 kommentar to “Petal Bib”

  1. LivM Says:

    Morsom smekke du har strikket.

  2. Anne-Britt Says:

    Herllig smekke. Sokkene og toppen var nydelige.

  3. Strikkelitol Says:

    Oi, den smekka var rett og slett kjempe fin!

Legg igjen en kommentar

