Breeze / Bris

Jeg har strikka pulsvarmere i Gjestal Bris, og kalt dem Bris (Breeze).

Ikke fordi jeg fryser på henda nå i juni, men på grunn av en along på Ravelry (Fingerless Fanatics), der oppgaven var å strikke blå eller lilla pulsvarmere.

Og det var jo ikke det spor vanskelig.

Jeg har brukt p.4 mm, så arbeidet burde jo gått raskere, men det har vært litt «sokkekø» hos meg i juni, og en jentevest snek seg også inn, så da så.

Og dessuten får jeg forhåpentligvis ikke bruk for dem på leeenge ennå!!!

Stikkord: , , , , ,

7 kommentar to “Breeze / Bris”

  1. hobbyvenn Says:

    Disse var virkelig fine. Herlig farge også.

  2. LivM Says:

    Nydelige. Flott mønster.

  3. Astrid Says:

    Hajo,e du så sikker på at det ikkje blir bruk for pulsvotter på ei stond? Eg gjekk tur med Prinsen i vogn i dag og det va slettes ikkje nåke varmt å holda på håndtaket!!!grrr…
    Pulsvottane dine va jysla fine!!!
    Klem frå Svigers

  4. amylin Says:

    Flotte, og jeg håper ikke du får bruk for dem på noen uker, nei.

  5. Monai Says:

    Kjempefine pulsvanter!Å her i trøndelag er det så kaldt at jeg hadde på pulsvanter seinest for to dager siden.Men håper det blir lenge til neste gang.Liker så godt den blåfargen på garnet.

  6. Lena Says:

    Det var skikkelige lekre pulsvarmere!!! For ett flott mønster:)

  7. zirkona Says:

    Stilig mønster! Håper det drøyer litt før vi får så kald breeze at disse blir nødvendige.

Legg igjen en kommentar

