Par # 5 = Entrelac Socks!

I helga ble jeg ferdig med Entrelacsokkene. Det var jo ingen kunst – jeg mener, etter å ha «knekt» koden på første sokk, var det jo bare å kose seg med resten!

Som nevnt før var det ikke bare-bare, det var endel «skjønnhetsfeil» i mønsteret. Men med en dose erfaring og en dash fantasi og vilje til å forstå gikk det greit. Her er første blogging av Entrelac’ene.

Likevel, skulle jeg strikket disse en gang til, hadde det nok blitt noen småjusteringer her og der. Nå oppdaga jeg jo dette underveis, og jeg måtte jo strikke to like sokker, ikke sant?

Og da ligger jeg relativt godt an i forhold til «Plungen»: 5 par sokker og halvveis i første måned…

I tillegg er jeg nesten ferdig med jentevesten, nå er det bare en halv knappestolpe, litt kanthekling og å sy i knappene som står igjen.

Stikkord: , , , , , ,

5 kommentar to “Par # 5 = Entrelac Socks!”

  1. Dorthe Says:

    Nydelige sokker, men de ser vanskelige ut. Har lagret mønsteret så jeg får se om det blir strikket.

  2. MayM Says:

    Nydelige. Herlig farge.

  3. LivM Says:

    Synd det var feil i oppskriften da.Men disse ser jo perfekte ut. Lekre var de!

  4. Zirkona Says:

    WOW!! Her er det bare å bøye seg……

  5. Wenche/chawo Says:

    Kjempefine sokker i herlig farge.

Legg igjen en kommentar

