Bursdag!!!

Jeg har hatt en flott bursdag, både på jobb og hjemme! Mange hilsener og presanger – til og med noen akkurat passe mjuke…

Tusen takk, alle sammen!

Her er gaven som ventet utafor døra da jeg kom hjem fra jobb i dag:

Tusen takk, snille gode Tøtta mi! Du vet hvordan du skal glede mammaen din! Håper du er kommet deg vel og vakkert tilbake til Bergen nå  – lykke til i innspurten!!!

Svigers vet også akkurat hva hun skal gjøre for å glede den «garngale» Svigersøstera si:

I tillegg fikk jeg et nøste herlig rødmelert Fabel-nøste! Tusen takk!!! Vi ses på hytta til helga, vettu…

Nunne, en god, gammel Trådsnelle-venn sendte meg to nøster dansk sokkegarn: Bamboo strømpegarn.

Takk skal du ha, Nunne, det var virkelig en stor overraskelse!

Zirkona, også en god gammel «Snellevenn» sendte meg en veldig spesiell ting som jeg satte stor pris på, i tillegg til ei heklenål med ergonomisk utforma skaft som det skal bli spennende å få prøve skikkelig ut! Takk, Zirkona!

For ikke å snakke om alle de hyggelige hilsenene jeg har fått på Trådsnella i dag, både i PM’er og i denne gratulasjonstråden! Takker og bukker….

Ellers vanket det også blant annet både bøker, blomster og kort.

«Fullt hus og (nesten) stormende jubel» med mer enn nok kaker ble det også utpå ettermiddagen.

Alt i alt – en herlig dag. Det blir et fornøyd bursdagsbarn, eh… voksen som kryper til køys i kveld!!!

Jeg har forresten et par nye prosjekter å blogge, men det får bli til en seinere anledning.

Nå nok…

Men hilsener tar jeg gjerne imot!!!

2 kommentar to “Bursdag!!!”

  1. hobbyvenn Says:

    Gratulerer med dagen i går. Så masse fint du har fått. Malabrigo-garnet er bare SÅ herlig…

  2. Solveig Aase Larsen Says:

    Gratla med dagen 🙂 Jeg tar av meg hatten for de sokkene du tryller frem. det ene paret er jo mer avansert enn det andre 🙂 Helt utrolig. God natt…

Legg igjen en kommentar

