Sommer-sett til Litimor

Nå måtte jeg skynde meg å strikke ferdig dette settet, for Litimor vokser jo så innmari fort! Hun er allerede ca. 4 1/2 kg, så her går det unna…

Oppskrifta fant jeg i heftet «det første året» fra SandnesGarn. Jeg valgte å strikke den minste størrelsen, sånn at det kan passe å bruke det nå utover våren og forsommeren.

Settet er strikka i Sandnes mini duett, en behagelig blanding av bomull og merinoull.

Jeg har ikke vært helt «oppskrifts-tro», for jeg er som sikkert mange har oppdaga allerede ikke spesielt glad i montering… Derfor har jeg strikka både bein og ermer rundt i stedet for fram og tilbake.

Dessuten likte jeg ikke «skoene» som hørte til, så sokkene er «hjemmelaga».

Viss du er en «Ravelry»-ist kan du se flere bilder på prosjektsida mi der.

PS: Teoretisk sett blir disse sokkene # 53 i 52ppiii…

Stikkord: , , , , , , , , ,

9 kommentar to “Sommer-sett til Litimor”

  1. spøt-oline Says:

    Åh så nydelig sett du har strikket. Ha en fin uke.

  2. strikkepinnen Says:

    Nydeligt sett du har laget:)

  3. Frk.Badegakk Says:

    For et herlig sett! Så flink du har vært!
    Ønsker deg en fortsatt strålende uke=D

  4. Sissel Says:

    Oj!! Det var kjempefint!! 🙂

  5. Elisabeth Says:

    NYYYYDELIG!!! 🙂

  6. Unni Says:

    Nydelige sett du har strikka 🙂

  7. hobbyvenn Says:

    Helledussen så søtt. Det blir nok en nydelig liten jente som kan vises frem i dette settet.

  8. Pinnepenn Says:

    Guri, så nydelig! 🙂

  9. zirkona Says:

    Aldeles nydelig!

Legg igjen en kommentar

