Flere bølger fra Hawaii

Også disse Nalu-pulsvarmerne får bein hender å gå på! De er enkle og greie å strikke.

Når det i tillegg blir en sånn «ett-nøste»-sak er det et takknemlig «innimellom»-håndarbeid.

Disse to parene rant av pinnene i løpet av helga.

Først et par grå. De er strikka i Lerke (Dalegarn) på lang rundpinne 3mm (Magic loop).

Det neste paret er også strikka på samme vis, og med samme garn, men i en petroleumsblå farge.

Begge parene er allerede «bortlovt».

PS1: Jeg har sjølsagt «rota» meg borti en pulsvarmer-along på Ravelry, det var der jeg snubla over disse. Men i stedet for ett par, er det altså blitt 4 par til nå i mars bare i denne alongen…

Der har du meg…

PS2: Jeg er i full gang med å pakke garn og oppskrifter til påskeferien. Etter det å dømme skal det bare bli «innevær» hele påsken, og den kommer sikkert til å vare til bortimot midten av august (eller noe sånt…)!

Men også der har du meg…

Stikkord: , , , , ,

13 kommentar to “Flere bølger fra Hawaii”

  1. Sommertid Says:

    Heisann. Så fine de ble og det er ikke så rart at du ble med på en pulsvarmeralong…
    Ja nå har jeg kommet lenger i mitt Nalu påskeprosjekt, garn er innkjøpt. Det ble Lerke her også, rødt av alle ting..men de skal jeg ikke ha selv..
    Ha en fin tirsdagskveld videre

  2. Kristin Says:

    Oj så fine pulsvarmere, og ikke minst fargene!

  3. rigmor Says:

    så fine de ble. Og lerke er jo ett nydelig garn 🙂 mønsteret var veldig fint 🙂
    ha en fin tirsdag og påske 🙂

  4. MayM Says:

    Nydelig !

  5. Pinnepenn Says:

    Så fine, nå vet jeg hva jeg kan bruke lerkerestene mine til.

  6. Frk.Badegakk Says:

    Så skjønne de var! Og så jevnt og pent du strikker!

  7. zirkona Says:

    Disse pulsvarmerne er virkelig flotte! Etter å ha sett alt annet du tryller frem er iallefall ikke jeg overrasket over at Tesha har fire par når andre strikker ett…

  8. Solveig Says:

    Kjempeflotte – mulig det kan bli et påskehåndarbeid…… Det er bra å begynne tidlig med å planlegge håndarbeid til feriene, det er det som tar lengst tid å pakke.

  9. Unni Says:

    Nydelige pulsvarmere, trur du må ha motoriserte pinnar :)))

  10. hobbyvenn Says:

    Nydelige pulsvarmere. Herlig garn og farger også. Så fint du strikker.

  11. Loppelill Says:

    Det var noen ordentlige flotte pulsvanter!
    God påske:D

  12. mimouna Says:

    Det var jo et veldig flott mønster da, og ettnøsteprosjekter er veldig kjekke. Noen ting MÅ man bare strikke flere av.

    Ha en god helg!

  13. strikkefrua Says:

    Nydelige pulsvarmere.
    Det ser ut til at det blir en skikkelig håndårbeidspåske i år. Lei oss? Ikke veldig, selv om det er kjekt å strikke i solveggen.

    Gleder meg til å se hva du har produsert i påsken.

Legg igjen en kommentar

