Sam + Linda

Summerer ganske greit opp det jeg har drevet mest med i det siste: sokker og pulsvarmere!

Sam er enda et av Cookie A’s designs, fra boka Sock Innovation. Dermed er de også marsbidraget i alongen på Ravelry ved samme navn.

Garnet er Brown Sheep Wildfoote, min første handel på eBay, riktignok for ei god stund siden.

Verken mønsteret eller garnet oppnådde å komme blant mine favoritter, men begge deler «duger»…

Og som de fleste nå har fått med seg teller de i «sokkegalskapen»: 52 Pair Plunge III (52ppiii). Dette er mitt par nr. 50.

Aldri i livet om jeg klarer å stoppe å strikke sokker etter passerte 52 par, perioden varer jo ut mai!

Og viss noen trodde jeg hadde lagt Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers på hylla, så må de tro om igjen!

Som vanlig er de strikka på lang rundpinne 2,5 mm (Magic Loop).

Men denne gangen valgte jeg å strikke dem i et for meg nytt garn: Sandnes mini Duett. Det er 55 % bomull og 45 % merinoull.

Det er et garn som absolutt frister til gjentagelse! Ser for meg både pulsvarmere, sokker og babytøy i dette her, ja!

Nysnøen på bildet fungerer bra som dekorativ kulisse, men NÅ ER DET NOK!

Vil ikke ha mer snø!

Vil ha vår!!!

Stikkord: , , , , , , , , ,

10 kommentar to “Sam + Linda”

  1. Torunn Says:

    Sokkene ble fine! Og pulsvarmerene også🙂 Enig med deg, håper våren kommer snaaart!

  2. wims Says:

    Herlige sokker og pulsvanter🙂

  3. Strikkelitol Says:

    Flotte sokker og pulsvarmere!!

  4. Toril Says:

    For en sokkeinnsats!!
    jeg er mektig imponert🙂

  5. Epletreet Says:

    Kjempefine sokker og pulsvanter!

  6. Helen Says:

    Sokkene såg kjempeherlege ut!

  7. Lenedyret Says:

    Flotte sokkar og lekre pulsvarmarar. Og einig med du, NOK SNØ!!!

  8. Emme Says:

    Veldig fine begge deler synes jeg🙂

  9. MayM Says:

    Flotte sokker og pulsvarmere

  10. zirkona Says:

    Nydelige sokker! Pulsvarmerne var fine de også da…

Legg igjen en kommentar

