Svarte bølger…

Så måtte jeg jo bare prøve å strikke Nalu (=bølge) pulsvarmerne i svart også!

Garnet er fremdeles Lerke, og pinnestørrelsen er 3 mm.

Denne gangen valgte jeg å strikke den største av de to størrelsene, og det var nok ikke noe dumt valg.

At det var en feil i mønsteret for den største størrelsen ble jeg ikke klar over før jeg var godt i gang med nummer to, og så at dette ikke kunne stemme. Rettelsen står ikke i selve mønsteret, men nederst på sida der mønsteret kan lastes ned.

Det er sånt som skjer, men da fikk jeg jo strikka tre pulsvarmere for «prisen» av to…😉

Jeg hadde ca. 2-3 meter til overs – og det må man regne som god ressursutnyttelse!!!

Stikkord: , , ,

9 kommentar to “Svarte bølger…”

  1. Wenche/chawo Says:

    Kjempefine pulsvarmere,du har laget.

  2. Emme Says:

    Nydelige!!!🙂

  3. Heidi Says:

    Veldig flotte!!

  4. Hannesol Says:

    Fine pulsvanter du har strikket igjen.

  5. Krøllemikkel Says:

    Så fine pulsvanter.

  6. zirkona Says:

    Disse var virkelig lekre! Regner med at sokkeeksperten har sett Kalajoki også. Synes det er et visst slektskap langt der ute…

  7. Dorthe Says:

    Fine svarte bølger:)

  8. teshastrikk Says:

    Takker for alle de kjekke tilbakemeldingene! Og til deg Zirkona: jeg hadde faktisk ikke sett de sokkene, men NÅ er de i køen min… Takk for tipset!

  9. Loppelill Says:

    Så flotte de var!

Legg igjen en kommentar

