Bestas Yummy Mummies

En aldri så liten sokkepause…

Bare for å returnere til en annen gjenganger!

Mammaen til sjefen min har klagd litt over kalde og stive hender, så da bestilte den snille dattera hennes pulsvarmere av meg.

«Sånne svarte med fletter, vet du!»

Jeg har brukt samme framgangsmåte som mange ganger før:

Svart mini Alpakka på lang rundpinne 2,5mm, og to-på-en-gang (for da slipper jeg å telle og måle).

Oppskrifta har jeg, som mange har fått med seg, oversatt fra engelsk, og du kan laste den ned her.

Stikkord: , , , , ,

5 kommentar to “Bestas Yummy Mummies”

  1. hisae Says:

    Flotte pulsvanter, du strikker dem vel snart i blinde, hehe.
    Tatt vare på oppskriften som du er så snill å deler, disse har jeg lyst til å prøve

  2. Therese Says:

    De er kjempefine. Nå har jeg lagret oppskriften! Tusen takk!🙂

  3. Pinnepenn Says:

    Snedig, jeg skal kjøpe garn til et par svarte sånne i morgen. Tenkte svigermor skulle få et par, da skal jeg prøve med to på en gang metoden. Flotte pulsvarmere som jeg har strikket før, er så glad for at du har oversatt oppskriften. Takk!🙂

  4. Greta Says:

    Hei. Havna her inne og du har ein flott blogg. Eg har tengt å prøve ett par av dine oppskrifter etter kvart. Skal sjølvsagt linke til deg om eg får lagt dem ut. Er så kjekt at noen oversetter engelske oppskrifter. Har dysleksi og da gir eg som regl opp engelske oppskrifter.
    Kjem garanter inn att på bloggen din
    Ha ein fin dag vider

  5. Strikkelitol Says:

    Disse er så stilige! kjempe kjekt at du deler oppskrift!! Jeg må prøve å strikke disse en gang!

Legg igjen en kommentar

