Glynis

Glynis, fra boka Sock Innovation av Cookie A er par # 45 i Sokkegalskapen min.

Det er også februarbidraget mitt til alongen Sock Innovation på Ravelry.

Sokkene er strikka i Regia på rundpinne 2,5 mm (Magic Loop).

Denne «dama» er på langt nær så krevende som sin «søster» Bex, men likevel ei som veit hva hun vil!

Jeg prøvde først å legge opp i et multifarga garn, det ville hun ikke. Så prøvde jeg et blå-grønt garn, men hun forkasta det også…

Men siden alle gode ting er tre, prøvde jeg med sjokkrosa – og DA gikk det!

Så dette er ei ekte «Pink Lady» – og stolt av det…

Stikkord: , , , , ,

6 kommentar to “Glynis”

  1. Emme Says:

    Rosa er jo fint da, iallefall liker jeg rosa🙂 og sokkene er aldeles nydelige!

  2. Smarie Says:

    Nydelige sokker i flott farge ;o)))

  3. Heidi Says:

    Tror jeg står på venteliste på biblioteket på den boka, gleder meg til den kommer. Disse sokkene er jo virkelig lekre, og fargen passer – som du sier – perfekt! Jeg ser masse annet fint også i bloggen din, du liker å strikke! Ønsker deg ei fin strikke-uke!

  4. Pinnepenn Says:

    Kjempeflotte sokker.🙂

  5. strikkefrua Says:

    Som alltid, mange fine ting fra deg. Disse sokkene med mønster er alle flotte. Vottene også.
    Og det ser da ut til at du er godt i rute med dine 52 par.

  6. Ann Karin Says:

    Nok et nydeligt sokke par fra deg. Kan du forstå hvorfor eg tenke på deg når noen nevner sokker? : )))
    Kom innom deg .For å takke for at du delte oppskriften på ballaklava luen. Har linka til bloggen din.
    Klem!!

Legg igjen en kommentar

