Årets første Yummy Mummies

Tradisjonen tro var heller ikke dette året gammelt før jeg fikk et par Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers (Yummy Mummies) på pinnene.

Også denne gangen på bestilling.

Også denne gangen svarte.

Strikka i Sandnes Mini Alpakka på lang rundpinne 2,5 mm. Som «vanlig».

Jeg bruker ikke oppskrifta noe særlig lengre, siden jeg har strikka såpass mange. Men har du lyst til å strikke disse lekre pulsvarmerne og kvir deg litt for å strikke etter ei engelsk oppskrift kan du laste ned min norske oversettelse HER.

Ingen sokker denne gangen?

Ikke ferdige, nei, men jeg har sjølsagt sokker på pinnene.

Og driver «vekselbruk» som bare det: ullbukse til farmors gullgutt, hentesett til Liten (ligger trygt og godt i mammaen sin mage ennå), Hardangersøm, lommetøfler & diverse.

Stikkord: , , , ,

7 kommentar to “Årets første Yummy Mummies”

  1. Pinnepenn Says:

    De er så fine! Jeg har ikke strikket de så mange ganger at jeg kan oppskriften på rams, så jeg bruker oversettelsen din.🙂

  2. Smarie Says:

    De var flotte ;o) Skjønner at du har strikket en del av disse når oppskriften ikke lenger blir brukt. Ha en flott helg !

  3. Emme Says:

    Herlige pulsvanter, lastet ned oppskriften jeg🙂 Tusen takk!

  4. Hannesol Says:

    De er så fine de pulsvantene. De må definitivt på ‘lysttilålagelista mi’ etter OL engang🙂 God helg!

  5. hobbyvenn Says:

    Nydelige pulsvarmere. Du strikker så fint… God helg!

  6. Mien Says:

    Hjertelig takk for oppskrift! Likte veldig godt den oppskriften og de mørke pulsvantene var nydelige.

  7. strikkefrua Elin Says:

    Disse er så fine. Og gode. Det vet jeg nemlig….

Legg igjen en kommentar

