Fabelaktige føtter

& koselige tær av Anna Tillman.

Denne fikk jeg til jul av en av sønnene mine.

Jeg var SÅ nær ved å kjøpe den til meg sjøl rett før jul fordi jeg har vært så snill,  men kloke kollegaer advarte meg og sa at «slik gjør man bare ikke rett før jul»!

Og godt var det!

Jeg har innvidd boka med å strikke et par «Pompongføtter» (eller «Footlets» som de heter i originalutgaven av boka). Jeg har strikka i stor barnestørrelse, så det kan godt hende det blir kose/sovesokker til farmor si kosejente…

Jeg har strikka i Sandnes Strømpegarn (det hvite) og Løve Baby og Hosegarn (det turkise) på rundpinne 2,5 mm (Magic loop). Det gikk utrolig fort å strikke disse, en lang, lat 1.juledag var alt som trengtes!

I tillegg kan disse «bokføres» under Sockdown December («Almost socks») og som par # 40 i 52ppiii…

Stikkord: , , , , , , ,

2 kommentar to “Fabelaktige føtter”

  1. Heidi Says:

    Ser ut til å være en flott bok! Man må ALDRI kjøpe ting til seg selv rett før jul.

  2. MayM Says:

    Fine sokker

Legg igjen en kommentar

