Mysteriet er løst!

Nå er begge Miss Marple-sokkene omsider ferdige!

Det er ikke så lett å se endringene, men den andre sokken strikka jeg litt kortere (en mønsterrapport). Dessuten starta jeg på tåa med litt flere masker enn den første sokken.

Mønsteret på tåa er likt, det er bygd over en detalj fra mønsteret på hælkappen. Men på grunn av de små endringene ble den litt lengre enn på sokk nr.1.

Det var nok til at jeg ble fornøyd, så da var det bare å rekke opp tåa + en mønsterrapport på den første sokken og gjøre likt (mens jeg enda husket hva jeg gjorde).

Dette er samtidig par # 37 i sokkegalskapen min: «52 Pair Plunge» (52ppiii).

Stikkord: , , , ,

7 kommentar to “Mysteriet er løst!”

  1. Strikkelitol Says:

    Kjempe fine sokker!!

  2. Pinnepenn Says:

    Så fine.🙂

  3. Bittami Says:

    Så fine de ble! Og kjempeflotte farger sammen:-)
    God helg!

  4. Hannesol Says:

    De blei supre! Ha en fin helg!

  5. Zirkona Says:

    Virkelige dånesokker!

  6. Loppelill Says:

    De ble kjepestilige. Ordentlig flott med den tåa!

  7. teshastrikk Says:

    Tusen takk, alle sammen!!!

Legg igjen en kommentar

